En vice versa hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel. Jij hebt een familie gekregen conform het standaardpakket Nederlandse Marokkanen, die accepteren dat niet.
Sorry dat jij in een kutfamilie zit, maar dat is niet de norm voor andere Marokkaanse gezinnen. Dus in vervolg niet je vooroordelen baseren op je eigen familie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vette ouders heb je dan.
Mijn ma en pa waren in hun jongere jaren bepaald geen lieverdjes en zijn best "modern" maar een Nederlandse vriendin zouden ze veel problemen mee hebben
Moet jij niet gaan tinderen of zo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik proef Mia-Khalifa syndroom bij jou, dan zit je hier goed. We beren hier allemaal op onze huishijabi af.
Ik alleen op Meloewa en Supergirlquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik proef Mia-Khalifa syndroom bij jou, dan zit je hier goed. We beren hier allemaal op onze huishijabi af.
hee zoo rustig hoor!quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MOET IK EVEN BIJ JE KOMEN STUK SCHAALDIER DAT JE D'R BENT
Denk je dat ik kritiek lever op hem?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje apart dat je kritiek hebt op anderen maar zelf wel vreselijk cringeworthy doet tegen crip
Haha mad.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry dat jij in een kutfamilie zit, maar dat is niet de norm voor andere Marokkaanse gezinnen. Dus in vervolg niet je vooroordelen baseren op je eigen familie.
Waarschijnlijk ben jij de uitzondering, niet hijquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry dat jij in een kutfamilie zit, maar dat is niet de norm voor andere Marokkaanse gezinnen. Dus in vervolg niet je vooroordelen baseren op je eigen familie.
En dat is 90% in de bajes?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel. Jij hebt een familie gekregen conform het standaardpakket Nederlandse Marokkanen, die accepteren dat niet.
Omdat een moslima een betere thuissituatie heeft dan jij?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haha mad.
Waarom heb ik het gevoel dat je nu helemaal liegt
Hou je bekquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh leuk, de PVV is de SC geïnfiltreerd.
Definieer thuissituatie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat een moslima een betere thuissituatie heeft dan jij?
Wat zielig voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Definieer thuissituatie.
Tevens woon ik sinds mijn 17de al niet meer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |