46? Dat wordt hele nacht bunkeren Ettoquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is ook echt altijd hetzelfde...
"Moet ik iets voor je koken?"
- "Doe geen moeite, ik blijf maar even"
"Oh dan maak ik iets simpels!"
En dan nog 46 gerechten met kip, vis, pasta en lam
Maar het klopt toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom praat je over mij alsof je mijn thuissituatie en opvoeding kent, is dit gebaseerd op jouw voordelen jegens de Marokkaanse cultuur?
Zie er al naar uit... echt, dat mens moet prof worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
46? Dat wordt hele nacht bunkeren Etto
Kkr lekker.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is ook echt altijd hetzelfde...
"Moet ik iets voor je koken?"
- "Doe geen moeite, ik blijf maar even"
"Oh dan maak ik iets simpels!"
En dan nog 46 gerechten met kip, vis, pasta en lam
Kifesh mattie, alsof je Crip en haar thuisleef kent.quote:
daarom probeer ik nog steeds cripje te hosselen. Weinig succesquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kkr lekker.
Ik moet echt Marokkaanse vriendin hebben. Dat ze dan elke dag voor me gaat koken
Beetje apart dat je kritiek hebt op anderen maar zelf wel vreselijk cringeworthy doet tegen cripquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kifesh mattie, alsof je Crip en haar thuisleef kent.
Ja, jij niet?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus je mag gewoon met een Nederlander thuis komen?
Over het algemeen is dit niet meer dan de waarheid bij vele Marokkanenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kifesh mattie, alsof je Crip en haar thuisleef kent.
Komp an mijn, kom je van't kamp?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie aan crip komp, komp an mijn...
Echt wel. Jij hebt een familie gekregen conform het standaardpakket Nederlandse Marokkanen, die accepteren dat niet.quote:
Laat ze het zelf uitvechten zemelquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie aan crip komp, komp an mijn...
Nja... Helmon...quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komp an mijn, kom je van't kamp?
Vette ouders heb je dan.quote:
kut fmlquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel. Jij hebt een familie gekregen conform het standaardpakket Nederlandse Marokkanen, die accepteren dat niet.
MOET IK EVEN BIJ JE KOMEN STUK SCHAALDIER DAT JE D'R BENTquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Laat ze het zelf uitvechten zemel
Ik proef Mia-Khalifa syndroom bij jou, dan zit je hier goed. We beren hier allemaal op onze huishijabi af.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kkr lekker.
Ik moet echt Marokkaanse vriendin hebben. Dat ze dan elke dag voor me gaat koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |