Tja, best leuk, dat liedje van Coldplay, maar.....quote:Op woensdag 14 december 2016 10:55 schreef Jovatov het volgende:
Prima nummer van Coldplay wat mij betreft.
Dan is Ekdoms kerst top 30 meteen geneutraliseerd inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De ellende begint al gelijk. Weg kerstsfeer.
Dat zou ik echt niet kunnen, toch altijd benieuwd naar de lijstquote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja, die pak ik toch wel mee, dat vind ik nog niet zo erg om te weten.
Maar het over het algemeen lijstloos luisteren beviel me vorig jaar prima, dus dat verander ik niet.
inderdaad, wist iedereen gelijk dat de belofte van het eerste album niet zou worden ingelost.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:52 schreef luukert het volgende:
Zeker een van de betere van Coldplay, goede opener van het tweede album.
is dat die met de top 2000-grap?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat de nieuwe Ford-reclame wel een punt van ergernis wordt
Yup, de Ford 2000quote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dat die met de top 2000-grap?
Die is erg irritant ja.
quote:
Die Panda reclame staat met stip op 1 van meest irritante reclames vorig jaar.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Wat slecht ook.
Ik heb nog steeds 'omo wast door en door snel, niet duur', die reclame met driving home for kersemus en DE PANDA WEL in mijn hoofd
ik heb die kut chris rea het hele jaar in mijn hoofd gehad vanwege die baggerquote:Op woensdag 14 december 2016 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Panda reclame staat met stip op 1 van meest irritante reclames vorig jaar.
Dat vind ik stiekem wel een leuk liedje.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb die kut chris rea het hele jaar in mijn hoofd gehad vanwege die bagger
Last Christmas en Band Aid ben ik wel gaan waarderen, maar Chris die steeds verdwaald is stoort me ontzettend.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem wel een leuk liedje.
Het is vooral jammer dat ze allemaal op 27-30 december aan de beurt komenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Last Christmas en Band Aid ben ik wel gaan waarderen, maar Chris die steeds verdwaald is stoort me ontzettend.
Ik vind Driving Home For Christmas (en nog een paar andere kerstplaten, oa Fairytale of New York en All I Want For Christmas is You) ook vreselijk op 18 december.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat ze allemaal op 27-30 december aan de beurt komen
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Driving Home For Christmas (en nog een paar andere kerstplaten, oa Fairytale of New York en All I Want For Christmas is You) ook vreselijk op 18 december.
Van de kerstplaten die ik wél tof vind is het inderdaad jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |