hij brengt het wat humoristischer schat ik in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik Theo dan weer niet voor nodig...
Je onderschat me...quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij brengt het wat humoristischer schat ik in.
ik ook. Die moet in 2017 weer terugkeren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat 5th Dimension eruit is. Dat vind ik echt een erg tof nummer. Verder heb ik me er eigenlijk niet zo in verdiept.
beter dat dan andersomquote:
Die staat wel verreweg op 1 qua ergste uitvallers. De enige die in de buurt komt is Mama Wainwright.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat 5th Dimension eruit is. Dat vind ik echt een erg tof nummer. Verder heb ik me er eigenlijk niet zo in verdiept.
Ik stemde op t'pau volgens mij voor het eerst...en weg issie. Ik ben er nog niet overheen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Cee het volgende:
Across the Universe, ik had daar bijna op gestemd, hij ligt er gewoon uit.Onvergeeflijk.
dan weten we welk nummer volgend jaar gepusht moet worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat wel verreweg op 1 qua ergste uitvallers. De enige die in de buurt komt is Mama Wainwright.
Ja, Days.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan weten we welk nummer volgend jaar gepusht moet worden.![]()
QFTquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
maar zeker ook aquarius!quote:
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2016 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Kinks hebben nog 4 (kwalitatief mindere) noteringen. Dat vind ik toch wel effe iets minder erg.
ik heb de indruk daf de wereld momenteel erg veel baad zou hebben bij een meer hippie-achtige instelling.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al zouden ze ingeruild worden voor de Party Animals-versie, het zou me niks uitmaken.
Damn hippies.
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Baden, dat zouden die hippies eens moeten doen
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Baden, dat zouden die hippies eens moeten doen
We zullen proberen de top 3 stil te houden hier. Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja, die pak ik toch wel mee, dat vind ik nog niet zo erg om te weten.
Maar het over het algemeen lijstloos luisteren beviel me vorig jaar prima, dus dat verander ik niet.
eens. Al is het dan wel weer een geruststelling dat het niet hoger staat.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De ellende begint al gelijk. Weg kerstsfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |