Shine on part VI-IX staat niet in de lijst.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wish you were here voor 60%. En als je op playtime van het album berekent zo'n 90%.
Die Russen zijn er maar druk mee.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat manipuleren duurt ook best even hoor.
Vrijwel zeker ja, blijft wel een grote invloed die de keuzelijst heeft, maar het zal anders wel helemaal niet te doen zijn ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch opvallend. Best kans dat hij dit jaar voor het eerst in de keuzelijst stond ofzo.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elf, het is een radioprogramma voor alle gezindten.
Dan moet er ook iets voor alle gezindten in zitten. Wat jij bagger vindt, vindt tante Truus uit Workum het einde.
De Top 2000 is niet alleen voor types zoals Elf, Mexicanobakker, Peaceman, Diaan, MadMaster of hoe ze ook allemaal mogen heten. En zelfs die zijn het niet met elkaar eens...
Zo lang je er niet extra voor hoeft te betalen om te mogen stemmen of te luisteren, heb je niks te claimen.
Ik ben eerder bang voor iets verschrikkelijks als 7 years ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:43 schreef MielMonteur het volgende:
Hoop eigenlijk nog wel dat Blackstar/Lazarus de hoogste nieuwe binnenkomer wordt dan.
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil nu ook wel weten hoe het met Lennon gaat, maar ik wacht nog anderhalve week met vragen. Alles op zijn tijd!
opvallend en wat mij betreft ook onnodig.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef laxus13 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/n(...)euwkomer-in-top-2000
of Human van Rag n Bone Man.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang voor iets verschrikkelijks als 7 years ofzo.
Nou ik vind het best een lekker nummer.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
opvallend en wat mij betreft ook onnodig.
Dit, betekent dat er in de top 327 maar maximaal 1 nieuwkomer is. Door meer te kunnen stemmen zou je verwachten dat t gemakkelijker is hoger te komen omdat stemmen meer verspreid worden. T ligt wel in lijn met dat er dit jaar niet meer nieuwkomers zijn dan vorig jaar, terwijl er op meer platen gestemd kan worden. Ik wil t woord manipulatie niet in de mond nemen, maar..quote:Op donderdag 15 december 2016 18:36 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een lekker nummer.
Wel opvallend dat het op 1 na hoogste binnenkomer op 327 staat,
maximaal 1 nieuwe binnenkomer bij de top 327 vind ik eigenlijk positief...quote:Op donderdag 15 december 2016 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit, betekent dat er in de top 327 maar maximaal 1 nieuwkomer is. Door meer te kunnen stemmen zou je verwachten dat t gemakkelijker is hoger te komen omdat stemmen meer verspreid worden. T ligt wel in lijn met dat er dit jaar niet meer nieuwkomers zijn dan vorig jaar, terwijl er op meer platen gestemd kan worden. Ik wil t woord manipulatie niet in de mond nemen, maar..
Datquote:Op donderdag 15 december 2016 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
maximaal 1 nieuwe binnenkomer bij de top 327 vind ik eigenlijk positief...
ik kende het nummer niet eensquote:Op donderdag 15 december 2016 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat
Kennelijk is er iets geweest wat dit heeft doen 'triggeren'
internet zonder linkjes?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest op het linkje klikken om te lezen welke het was
Ben niet zo van de linkjes
In topics nietquote:
Ja ik had er natuurlijk ook kunnen neerzetten dat het om The Unforgiving gingquote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest op het linkje klikken om te lezen welke het was
Ben niet zo van de linkjes
Bij dezequote:Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja ik had er natuurlijk ook kunnen neerzetten dat het om The Unforgiving ging
Nee, die heeft het gehaald omdat ik erop gestemd hebquote:Op donderdag 15 december 2016 22:39 schreef D. het volgende:
Ik hoor net Bullet with Butterfly Wings van Smashing Pumpkins onder een reclame van een computerspelletje.
Zou ie daardoor de lijst gehaald hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |