Het zijn de feestdagen, rond deze tijd word iedereen weer klef en ''gezellig''.
Na elkaar het hele jaar niet aangekeken te hebben en geouwehoer achter elkaars rug zoek je elkaar weer op.
Je koelkast word leeg gevreten en je kratten bier worden soldaat gemaakt.
En omgekeerd ben je verplicht bij anderen langs te gaan en en denk je dat van dat bier daar dan maar te kunnen verhalen maar dan krijg je daar die verdomde wijn te zuipen...
De enige schoonfamilie die ik nog wel een beetje kan luchten en zien is mijn schoonzusje.
Mooi jong huppeltje van 25 met alles er op en er aan, leuk bekkie, lang blond haar en lange benen onder een lichaam dat gezegend is met mooie rondingen.
Rond deze tijd zoeken de zusters (zij en mijn vriendin dus) elkaar altijd op, ze komt hier dus constant over de vloer.
Nu is het echter zo dat ze al een paar jaar een vriend heeft, geen slechte gozer hoor.
Beetje sullerig type maar ik kan er goed mee.
Het is een accountant van 26 jaar en hij komt wel eens van pas met administratieve hulp en wat belastingrtruukjes.
Best wel welkom als je wat bij elkaar wilt sparen rond de feestdagen.
Het is dan ook een van de weinige (schooon) familie waar ik dan ook wel eens wat voor terug wil doen.
Wat is nu het geval? Huppeltje en haar vriend (Peter) willen gaan samen wonen.
Onlangs hebben ze stuk grond gekocht om hun droomhuis op te laten bouwen.
Er moest nog het een en ander gebeuren en om een lang verhaal kort te maken, wie stort er dan even een betonnen vloertje? juist, ondergetekende!
Dast scheelt weer in de aannemerskosten.
Tegelijkertijd speelt zich ook wat anders af..huppeltje komt nogal vaak bij haar grote zus om te wauvelen zoals die wijven onder elkaar doen en je pikt wel eens wat op.
behalve een droomhuis hebben ze ook beide een kinderwens.
Alleen nu is mij ter ore gekomen dat Peter, hoewel ie goed is met cijfers en rekenen zelf nogal op zwart zaad zit.
Niet financieel maar letterlijk, zijn kwakkie schijnt niet echt van optimale kwaliteit te zijn.
Hiervoor heeft ie al verscheidene tests en onderzoeken gedaan en na een hoop bla bla willen ze het laten inbrengen en wat nog al meer...
Afijn, voor de desbetreffende kliniek moeten beiden een keer in de maand een teringeind rijden met de auto en het zijn lange dagen in dat ziekenhuis.
Nu was ik deze week op een van die dagen toevallig vrij en was al de hele dag bezig geweest in het pand wat in aanbouw is een betonnen vloer te storten en te egaliseren.
Er was flink wat werk in gaan zitten en ben de hele dag zoet geweest.
Het resultaat mocht er echter zijn, mooi strak en glad. iets waar je in mijn vak best trot op mag zijn.
Ik trok de stekker uit de betonmolen, zette die in de container, maakte al mijn gereedschap schoon, nam afscheid van het andere werkvolk aldaar en sloot alles af om naar huis te gaan.
Nu was ik echt kapot, ik stonk naar zweet, had honger en verlangde naar een lekkere warme douche.
Eenmaal thuis gekomen draai ik de sleutel om en ga naar binnen waar ik niemand aan trof, dit terwijl het licht toch aan was.
Ik loop naar boven de trap op en kleed me uit om te gaan douchen, terwijl ik daar half aangekleed in de hal stond zag ik dat de slaapkamerdeur open stond.
In het weinige licht zie ik daar mijn vriendin in bed liggen, ze lag wat te draaien en te kreunen.
Ik zag dat zo aan en voel ineens aan mijn strakke onderbroek dat douchen en eten niet het enige was waar ik zin in had...
Ik doe zachtjes de deur open, fluister een paart lieve woordjes ''ik ben thuiuiuisssss''
waarop gereageerd word met ''hmmmmmmmm''
Het geen ik opvat als uitnodigend en ik trek het dekbed opzij om in te stappen.
Ik ga er behoedzaam naast liggen, we liggen lepeltje-lepeltje en speel wat met haar haar en tegelijk komt die zoete parfumlucht me tegemoet..
ze begint te bewegen en terwijl ik met haar haar speel gooit zij haar arm over haar kichaam heen naar me toe en begint in mijn onderbroek te friemelen...
Overbodig om te zeggen dat de temperatuur flink omhoog ging.
ik gooi de onderbroek uit, trek haar slipje naar beneden en een paar seconden later gaat mijn tram de noord-zuidlijn in!
Terwijl ik haar daar van achteren lig te raggen en te pompen kreunt ze de halve wereld bij elkaar terwijl ik haar tepels masseer...
Het bed kraakt aan alle kanten, ik voel en hoor haar zeiknat worden en komen en een paar tellen later word mijn zak ook met een geweldige zaadexplosie verlost van de druk.
Opeens gaat de lichtknop aan en staat mijn vriendin in de deuropening!!!!! Ik schrik me de pleuris en kijk om me heen, ligt daar mijn hemelse schoonzusje naast me die als ze me bekijkt het gelijk op een geschreeuw zet!!!!
Tijdens dat minutenlange gekrijs verschijnt ook mijn zwager met verbaasde kop in de deuropening....
''WAT GEBEURT HIER ???'' Kan mijn vriendin nog uitbrengen...
Verhaal in het kort...
Mijn schoonzusje had zich te goed gedaan aan de kerstborrel op het werk, ze had zich thuis laten brengen en toevallig had mijn zwager die avond een afspraak in het ziekenhuis voor de zoveelste test of afspraak...besloten was dat mijn vriendin hem dan maar zou rijden terwijl zusjelief haar roes uit zou slapen, want het was toch afgesproken dat ze hier ''gezellig'' zouden blijven logeren met de feestdagen...
Gezellig is het dus niet geworden...na een hoop geschreeuw, gejank, en excuus en gejammer van mijn kant besloot het jonge stel maar jankend naar huis te rijden, mij en mijn woedende en niet te spreken vriendin achter latend....
Terwijl ik de gemoederen wat probeerde te sussen met mijn vriendin en ik haar net zo ver had om in te zien dat ik er ook niks aan kon doen omdat ik van niks wist, nog van de logeerpartij nog van mijn schoonzus in bed, ging de telefoon...
Mijn schoonzusje en zwager hadden het kaartje gekregen dat ik onderweg naar huis nog in de brievenbus van hun huidige optrekje gegooid had...
''PRETTIGGE FEESTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR''
DAT JULLIE IN 2017 MAAR VEEL PLEZIER MOGEN KRIJGEN VAN HETGEEN IK VANDAAG GESTORT HEB.
VOOR ALLES WAT PETER VOOR ONS GEDAAN HEEFT BLIJ DAT IK WAT TERUG KON DOEN, DAT SCHEELT JULLIE OOK WEER IN HET WERK EN DE ROMSLOMP''
XXX WERKMAN....
[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 13-12-2016 18:48:06 ]