Ja, maar jij zegt geen jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ja zeg krijg ik er dan echt één?
Is goed geef je adresquote:
nee twee hahaquote:
Ik heb nog wel een adres waar je een kerstkaart naar mag sturen. Mits je er op zet:quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat staat toch al op het kaartje.
Ik heb nu geen kaartjes meer over.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een adres waar je een kerstkaart naar mag sturen. Mits je er op zet:
Als die knakerhonden van je nog 1x 's nachts blaffen ga ik gericht schieten
Oefff, de honden zijn geredquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu geen kaartjes meer over.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oefff, de honden zijn gered
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:22 schreef Drug het volgende:
so we can get drunk and smoke weed everyday
6 uur stipt, gortdroge aardappels kapot gekookt met doorgekookte spruitjes, een lap vlees en een bak jus. Het liefst appelmoes erbij. Dan pas ben je tata vriend!quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
wow, zoals het er naar uitziet eet ik al voor zessen. Ik ben eindelijk weer een echte tatta
Ik ben je vriend niet, maatquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
6 uur stipt, gortdroge aardappels kapot gekookt met doorgekookte spruitjes, een lap vlees en een bak jus. Het liefst appelmoes erbij. Dan pas ben je tata vriend!
Appelmoes maakt het af, anders is het niet te vreten. Been there, done thatquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
6 uur stipt, gortdroge aardappels kapot gekookt met doorgekookte spruitjes, een lap vlees en een bak jus. Het liefst appelmoes erbij. Dan pas ben je tata vriend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |