ja iedereen is dronken en stoned, alle lekkere vrouwen zijn naakt en alle mannen hebben een kleinere piemel dan jezelfquote:
sounds like my kinda partyquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:50 schreef zeer het volgende:
[..]
ja iedereen is dronken en stoned, alle lekkere vrouwen zijn naakt en alle mannen hebben een kleinere piemel dan jezelf
klinkt alsof zeer naar een feestje van Lil'Kleine is geweestquote:
Wortelsoep inderdaad. Met sjalot, Madame Jeanette, kokosmelk, suiker, asafoetida. Peterselie eroverheen. Met stokbrood.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wortelsoep? gisteren pasta met kaas gehad. Lekker met boursain om mee te koken.
klinkt zo saai dat ik halverwege in slaap viel en me neus branddequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wortelsoep inderdaad. Met sjalot, Madame Jeanette, kokosmelk, suiker, asafoetida. Peterselie eroverheen. met stokbrood.
hahaha sausquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:57 schreef zeer het volgende:
[..]
klinkt zo saai dat ik halverwege in slaap viel en me neus brandde
nee je mag zosk wel helpenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
mag ik dan een uurtje bij je komen liggen?
sorryquote:
aaaaah Ja dat zou ik wel leuk vindenquote:
Volgens mij heeft mijn moeder ze gisteren op de post gedaan. (Zij heeft ze ook geschreven)quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
wnr mag ik mijn kerstkaartje verwachten eigenlijk?
waarom zat er zaad in mijn kaart?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
wnr mag ik mijn kerstkaartje verwachten eigenlijk?
Stuur me even je adres dan in DM.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
aaaaah Ja dat zou ik wel leuk vinden
altijd leuk zon persoonlijk kaartjequote:Op dinsdag 13 december 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder ze gisteren op de post gedaan. (Zij heeft ze ook geschreven)
Trap er niet in!quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stuur me even je adres dan in DM.
kun je lekker je eigen wortels kwekenquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom zat er zaad in mijn kaart?
oh attentquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je lekker je eigen wortels kweken
Heeft ze ook echt erbij gezet 'Beste zeer, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder ze gisteren op de post gedaan. (Zij heeft ze ook geschreven)
Stuur Che ook zo'n kaartjequote:Op dinsdag 13 december 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je lekker je eigen wortels kweken
Dat staat toch al op het kaartje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ze ook echt erbij gezet 'Beste zeer, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'?
Weet ik veel joh :squote:Op dinsdag 13 december 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Heeft ze ook echt erbij gezet 'Beste zeer, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'?
Dat staat toch al op het kaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |