quote:
Echtquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihihi
Wat is jullie gedeelde interesse? "Facebook en Spotify"
Haha wowquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen dat er niks vruchtbaars uit komt.
Geenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel smartphones hebben jullie al versleten?
Geen, ben niet zo hip.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Geen enkele. Koop om de 2 jaar een nieuwe iPhone en dan verkoop ik mijn oude door.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Enige die nog werkt is mijn allereerste maar die is zo poeptraag en geen opslagruimte dus heb ik niks meer aan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen enkele. Koop om de 2 jaar een nieuwe iPhone en dan verkoop ik mijn oude door.
1 bb, 2 samsung, 4 iphone.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Dat gaat best hard met dat spul, idd. iPhone zijn vaak nog redelijk waardevast.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige die nog werkt is mijn allereerste maar die is zo poeptraag en geen opslagruimte dus heb ik niks meer aan.
Denk dan onterecht verkrijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoe kom jij aan al da geld boef?
Mijn vorige telefoon heeft vliegles gehad hehe en mijn huidige doet niks meer als ik hem aan oplader hang (behalve vastlopen).quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gaat best hard met dat spul, idd. iPhone zijn vaak nog redelijk waardevast.
Wortelsoep? gisteren pasta met kaas gehad. Lekker met boursain om mee te koken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Kurovski het volgende:
Wortelsoepje met cocosmelk en een pasta met kaas. Lekker easy vandaag.
heb geen sociaal leven om geld aan te besteden, dus blaas alles weg aan te dure kleren en onzinnige gadgetsquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoe kom jij aan al da geld boef?
Die ik nu heb is m'n 3equote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Hehehequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoon heeft vliegles gehad hehe en mijn huidige doet niks meer als ik hem aan oplader hang (behalve vastlopen).
oehh gewoon boursain in het water flikkeren en mee laten koken? nooit aan gedacht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wortelsoep? gisteren pasta met kaas gehad. Lekker met boursain om mee te koken.
wat? ben jij braddie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef Drug het volgende:
[..]
heb geen sociaal leven om geld aan te besteden, dus blaas alles weg aan te dure kleren en onzinnige gadgets
Usb poort is (als het goed is) naar de klote. Resetten wil ik sowieso even doen als hij weer aan gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HeheheDan zou ik die oude even hard resetten want lijkt op een softwarefout. Als het echt de accu was dan ging die ook niet meer aan denk ik.
Braddie heeft in 1 jaar meer vrienden gehad dan jij in een heel levenquote:
Ja. Ik hoop dat het je luktquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehh gewoon boursain in het water flikkeren en mee laten koken? nooit aan gedacht.
hahahah op internet misschienquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie heeft in 1 jaar meer vrienden gehad dan jij in een heel leven
Zou ook een goeie optie zijn, idd. Soort kortsluiting waardoor die crashed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Usb poort is (als het goed is) naar de klote. Resetten wil ik sowieso even doen als hij weer aan gaat.
echt hequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef Drug het volgende:
[..]
heb geen sociaal leven om geld aan te besteden, dus blaas alles weg aan te dure kleren en onzinnige gadgets
Iemand in CHI met meer verstand van mijn telefoon zei meteen dat dit het probleem is. Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook een goeie optie zijn, idd. Soort kortsluiting waardoor die crashed.
Eh....quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he![]()
zomerjasjes van 450 eu helemaal fantastisch
Wow damn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eh....
Ik geloof zeker een stuk of 10.
Begon in 2009:
- Nokia N95
- Nokia N96
- Nokia N97(mini)
2010: iPhone 3GS
Nokia N97
2011:
HTC Sensation XE, na 2 dagen ingeruild op een Samsung Galaxy SII
Daarna een Samsung Galaxy Ace, HTC Desire S, Samsung Galaxy Y.
2012:
iPhone 5.
2014:
Samsung Galaxy SIII
Daarna abonnement genomen van 2 jaar met de Samsung Galaxy Note III
2016:
Samsung Galaxy S7 (Nu al een ruim half jaar met volle tevredenheid in gebruik)
EDIT: 14 dus
Ja, USB is nog wel te vervangen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iemand in CHI met meer verstand van mijn telefoon zei meteen dat dit het probleem is. Ik hoop hetEn anders is mijn telefoon gewoon overleden ben ik bang.
JA NOU IS HET TE LAAT GODVERDOMMEquote:
Ja, en ben nog een aantal toestellen vergeten, Blackberry Curve, 1 dag.quote:
boeiendquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eh....
Begon in 2009:
- Nokia N95
- Nokia N96
- Nokia N97(mini)
Nokia N97
2011:
2012:
iPhone 5.
2014:
Samsung Galaxy SIII
2016:
Ik probeer telefoons altijd wel net zolang te gebruiken tot ze af zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, en ben nog een aantal toestellen vergeten, Blackberry Curve, 1 dag.
Nog een paar HTC toestellen, een 2 tal Samsungs, Nokia Lumia 520.
Maar geen idee meer precies in welke tijdsperiode
kweenie, krijg altijd zo'n vies voldaan gevoel als ik zo'n duur kledingstuk koop. Altijd in zo'n mooi tasje dan he mooi man.quote:
Ok Kdrickquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:18 schreef Drug het volgende:
wel blij dat ik weer aan het roken ben 😍😍
ik zou haar doen. gewoon voor de freakishnessquote:
ja even dat moment van geluk. tot je jet aan hebt en gewoon 1 van je kledingstukken wordtquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie, krijg altijd zo'n vies voldaan gevoel als ik zo'n duur kledingstuk koop. Altijd in zo'n mooi tasje dan he mooi man.
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ja even dat moment van geluk. tot je jet aan hebt en gewoon 1 van je kledingstukken wordt![]()
Kazen gaan vaak wel goed met pasta, idd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
JA NOU IS HET TE LAAT GODVERDOMME
Gewoon blauwe schimmelkaas wel al eens door die saus geflikkerd. Dat is ook lekker
Oh dat kost echt geen drol iddquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor 8 euro valt dat nog te proberen.
JA EN DAT VAN MIJN GELDquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eh....
Begon in 2009:
- Nokia N95
- Nokia N96
- Nokia N97(mini)
Nokia N97
2011:
2012:
iPhone 5.
2014:
Samsung Galaxy SIII
2016:
En krijg morgen een Samsung S4 om te lenen. Red ik mij ook wel mee de komende 3 weken.quote:
Jawel hoor. Genoeg die wat meenemen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar Ama, waarom eig 100 mensen uitnodigen. Is toch veel te veel. Komen zat mensen die niks meenemen oid, werkt toch niet?
Als ik je dat zie doen lig je over +- 15 minuten in het ziekenhuis, besef dat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:20 schreef Pensylvania het volgende:
ff tegen de Twingo van Braddie aan trappen.
Zo terug.
bij ons komt de politie dan altijd, als we met zoveel zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar Ama, waarom eig 100 mensen uitnodigen. Is toch veel te veel. Komen zat mensen die niks meenemen oid, werkt toch niet?
Oh uh okequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
En we nodigen niemand uit, mensen komen gewoon.
nou nou nou nou nou over 15 minuten ben ik nog geen eens in Hilversum manquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik je dat zie doen lig je over +- 15 minuten in het ziekenhuis, besef dat.
1. Telefoon daarvoor was eigenlijk gewoon nog dumb, maar met whatsapp. En die ene heb ik nog wel liggen, maar past mijn SIM kaart volgens mij niet meer in (is te klein nu) en zit vast met een elastiekje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik zou haar doen. gewoon voor de freakishness
o ja ik had nieuwe schoenen van 600 euro. dacht die zal ik eens inlopen met oud en nieuw. had ik achteraf beter niet kunnen doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dat ja.
2 jaar terug had ik zomerjas van 400 eu aan op festival, zit er brandgat in gvd
S4 is nog wel goed te doen, idd. Alleen niet laten vliegen als je boos bent hequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En krijg morgen een Samsung S4 om te lenen. Red ik mij ook wel mee de komende 3 weken.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:24 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja ik had nieuwe schoenen van 600 euro. dacht die zal ik eens inlopen met oud en nieuw. had ik achteraf beter niet kunnen doen
nee gek, zonde manquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:24 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja ik had nieuwe schoenen van 600 euro. dacht die zal ik eens inlopen met oud en nieuw. had ik achteraf beter niet kunnen doen
jelly?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker je kruis grijpen, smeerlap
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hehe nee. Ik heb mijn Samsung S3 ook niet bewust kapot gemaakt. Ik wou hem gewoon in een hoekje gooien omdat ik pissig was.. knie verdraaid en telefoon deed kut.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
S4 is nog wel goed te doen, idd. Alleen niet laten vliegen als je boos bent he
Goeie kuit.quote:
Kwam die tegen... echt haar nog nooit zo burgerlijk gezienquote:
Slim hoor. Ziekenhuis = niet dood immers.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
lose losequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe nee. Ik heb mijn Samsung S3 ook niet bewust kapot gemaakt. Ik wou hem gewoon in een hoekje gooien omdat ik pissig was.. knie verdraaid en telefoon deed kut.
swsquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en volgens mij zie je er wel stylishhhh uit <333
vind lastig om schoenen schoon te houdenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:25 schreef Drug het volgende:
[..]
mjah kan ze nog wel aan gelukkig maar die zagen er wel uit als 2 jaar oud in plaats 2 dagen
Inderdaad. Als hij er nou bij had gezegd dat ie op me ging zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Slim hoor. Ziekenhuis = niet dood immers.
Gelukkig was ik wel al van plan om nieuwe telefoon te kopen, moest alleen iets sneller dan verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |