quote:
Echtquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihihi
Wat is jullie gedeelde interesse? "Facebook en Spotify"
Haha wowquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen dat er niks vruchtbaars uit komt.
Geenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel smartphones hebben jullie al versleten?
Geen, ben niet zo hip.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Geen enkele. Koop om de 2 jaar een nieuwe iPhone en dan verkoop ik mijn oude door.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Enige die nog werkt is mijn allereerste maar die is zo poeptraag en geen opslagruimte dus heb ik niks meer aan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen enkele. Koop om de 2 jaar een nieuwe iPhone en dan verkoop ik mijn oude door.
1 bb, 2 samsung, 4 iphone.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Dat gaat best hard met dat spul, idd. iPhone zijn vaak nog redelijk waardevast.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige die nog werkt is mijn allereerste maar die is zo poeptraag en geen opslagruimte dus heb ik niks meer aan.
Denk dan onterecht verkrijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoe kom jij aan al da geld boef?
Mijn vorige telefoon heeft vliegles gehad hehe en mijn huidige doet niks meer als ik hem aan oplader hang (behalve vastlopen).quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gaat best hard met dat spul, idd. iPhone zijn vaak nog redelijk waardevast.
Wortelsoep? gisteren pasta met kaas gehad. Lekker met boursain om mee te koken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Kurovski het volgende:
Wortelsoepje met cocosmelk en een pasta met kaas. Lekker easy vandaag.
heb geen sociaal leven om geld aan te besteden, dus blaas alles weg aan te dure kleren en onzinnige gadgetsquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoe kom jij aan al da geld boef?
Die ik nu heb is m'n 3equote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |