abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167301798
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ben ik verliefd op iemand die ik nooit gesproken heb en maar een paar keer heb gezien. Enkele keren op het station en in de supermarkt waar ze werkt. Ik wil het toch effe schrijven.

Op het eerste gezicht vond ik haar wel leuk, toen ik haar in de supermarkt zag wist ik dus hoe ze heette. Ik dus een keer haar op sociale media opgezocht en toen viel me op dat ik steeds meer interesses met haar deelde (Facebook, Spotify etc). Ik begon me steeds meer te bedenken dat ze echt een type is die bij me past. Nu de laatste tijd begin ik mezelf er een beetje gek mee te maken. Ik ken haar natuurlijk niet en weet niet hoe ze in het echt is, ik zie alleen maar het positieve van haar. Maar in mijn gedachte leef ik op een roze wolk en denk ik (te) vaak aan haar. Vannacht heb ik zelfs over haar gedroomd, ik heb ook gewoon wat moeite om me te focussen op m'n studie daardoor.

Het klinkt allemaal wat apart maar ik maak mezelf hier wel gek mee, zo vind ik het toch fijn om die gedachtes te hebben en weet ik zeker dat ik toch verliefd bent maar ondertussen weet ik dat dit niet de realiteit is en het slechts een mooie fantasie is. Mensen die een soortgelijke situatie hebben gehad of iets?

Ik denk ook vaak eroveraan om haar aan te spreken voor als ik haar tegen kom (wat niet vaak is, soms niet eens 1x per week). Echter zou dat op het station moeten zijn of tijdens haar werk, iets wat ik wel graag wilt maar toch wat onzeker over ben omdat het voor haar uit het niets komt.
pi_167301833
Niet geschoten is altijd mis, niet gespoten ook.
pi_167301867
Ik zou het maar bij een fantasietje houden. Als je haar in je gedachten al zo geidealiseerd hebt, kan het alleen maar bitter tegenvallen in het echt.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:08:32 #4
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167302796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou het maar bij een fantasietje houden. Als je haar in je gedachten al zo geidealiseerd hebt, kan het alleen maar bitter tegenvallen in het echt.
Dit, TS is al veel te ver heen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167303122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
Niet geschoten is altijd mis, niet gespoten ook.
True, hoe pak je alleen zo'n kans aan, ik wil dr natuurlijk niet overrompelen uit het niets wat ik al weet zegmaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou het maar bij een fantasietje houden. Als je haar in je gedachten al zo geidealiseerd hebt, kan het alleen maar bitter tegenvallen in het echt.
Zit wat in ja, maar die gedachtes zullen dan nog wel blijven en gelukkiger word ik er niet van. Ik weet ook dat de realiteit, als het zo gaat, tegenslagen zal kennen. Of ik moet op een fatsoenlijke manier m'n kans pakken of die gedachtes weg krijgen.
pi_167303578
Probeer het een keer, als het niet goed afloopt ben je gelijk van je roze wolk.
pi_167304862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:46 schreef DoubleDip het volgende:
Probeer het een keer, als het niet goed afloopt ben je gelijk van je roze wolk.
Ja dat wil ik ook. Punt is alleen dat ze mij waaarschijnlijk niet kent en ik heb het idee dat het extreem awkward overkomt als ik uit het niets ineens verschijn.
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:23:15 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167305229
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:01 schreef wgr123 het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook. Punt is alleen dat ze mij waaarschijnlijk niet kent en ik heb het idee dat het extreem awkward overkomt als ik uit het niets ineens verschijn.
Kunt toch eerst gewoon een praatje maken met haar. En als je het een keer over iets hebt wat zij ook interessant vindt, voorstellen om samen eens wat te ondernemen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_167306204
Ik herken het wel. Als tiener jaren verliefd geweest 'op het meisje van de friettent'. Ze was een jaar of wat ouder dan ik, was knap, slank en had buitenproportioneel grote borsten.

Nooit meer mee gesproken dan '4 kroketten en 5 gulden friet', 'dat is dan negen gulden tachtig'. Kreeg op een gegeven moment een relatie met een andere dame en eigenlijk nooit meer aan haar gedacht.

Met andere woorden; of je nou in actie komt of niet, je komt uiteindelijk 'over haar heen'. :')
pi_167309329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kunt toch eerst gewoon een praatje maken met haar. En als je het een keer over iets hebt wat zij ook interessant vindt, voorstellen om samen eens wat te ondernemen.
Ja klopt maarja dan moet ik wachten om haar met toeval tegen te komen op het station en dat lijkt me ook wat stuntellig, of tijdens haar werk wellicht

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik herken het wel. Als tiener jaren verliefd geweest 'op het meisje van de friettent'. Ze was een jaar of wat ouder dan ik, was knap, slank en had buitenproportioneel grote borsten.

Nooit meer mee gesproken dan '4 kroketten en 5 gulden friet', 'dat is dan negen gulden tachtig'. Kreeg op een gegeven moment een relatie met een andere dame en eigenlijk nooit meer aan haar gedacht.

Met andere woorden; of je nou in actie komt of niet, je komt uiteindelijk 'over haar heen'. :')
Uhu, klopt ik heb hier alleen het idee dat het niet alleen het uiterlijk is, het is niet alsof ze rechtstreeks uit een tijdschrift komt met knap slank grote borsten etc. Het is denk ik meer het 'type' met interesses en uitstraling etc.. 4+/- weken geleden ook met een prima meisje in een kroeg gezoend, deed me alleen niets want diezelfde avond waren m'n gedachtes alweer weg bij haar en bij de ander.
Ik heb vandaag ook geprobeerd niet aan haar te denken maar het lukt me gewoon serieus niet :')
pi_167309780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef wgr123 het volgende:

[..]

Ja klopt maarja dan moet ik wachten om haar met toeval tegen te komen op het station en dat lijkt me ook wat stuntellig, of tijdens haar werk wellicht

[..]

Uhu, klopt ik heb hier alleen het idee dat het niet alleen het uiterlijk is, het is niet alsof ze rechtstreeks uit een tijdschrift komt met knap slank grote borsten etc. Het is denk ik meer het 'type' met interesses en uitstraling etc.. 4+/- weken geleden ook met een prima meisje in een kroeg gezoend, deed me alleen niets want diezelfde avond waren m'n gedachtes alweer weg bij haar en bij de ander.
Ik heb vandaag ook geprobeerd niet aan haar te denken maar het lukt me gewoon serieus niet :')
Wellicht was de 'mijne' ook niet zo knap. Ik idealiseerde haar nogal vermoed ik. :P
Ik vond haar ook erg interessant. Hoe ze bewoog, sprak, alles. Probleem was alleen dat ik niet eens weet hoe ze heet.
  dinsdag 13 december 2016 @ 21:14:40 #12
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_167309829
Als jij haar niet aanspreekt, doet een andere, veel knappere jongen dat wel. En dan ga je hier uithuilen. Wil je dat?
  dinsdag 13 december 2016 @ 21:17:35 #13
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_167309898
Ik vind dit een heel veelbelovend topic, tvp :P
pi_167313040
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Als jij haar niet aanspreekt, doet een andere, veel knappere jongen dat wel. En dan ga je hier uithuilen. Wil je dat?
quote:
Ja klopt maarja dan moet ik wachten om haar met toeval tegen te komen op het station en dat lijkt me ook wat stuntellig, of tijdens haar werk wellicht
___________

quote:
19s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Wellicht was de 'mijne' ook niet zo knap. Ik idealiseerde haar nogal vermoed ik. :P
Ik vond haar ook erg interessant. Hoe ze bewoog, sprak, alles. Probleem was alleen dat ik niet eens weet hoe ze heet.
Ja net als mij idd. Ik weet hoe ze heet, en misschien weet ik wel meer dan ik hoor te weten. Flink op sociale media naar haar interesses etc. gekeken
pi_167313429
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef wgr123 het volgende:

[..]

[..]

___________

[..]

Ja net als mij idd. Ik weet hoe ze heet, en misschien weet ik wel meer dan ik hoor te weten. Flink op sociale media naar haar interesses etc. gekeken
Ah, stalker gespot!
pi_167313562
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ah, stalker gespot!
Jup (helaas wel), het begon uit nieuwsgierigheid om maar eens effe een blik te werpen, nou na dat, wat liefde wel niet met je kan doen :P ;(
pi_167313606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:54 schreef wgr123 het volgende:

[..]

Jup (helaas wel), het begon uit nieuwsgierigheid om maar eens effe een blik te werpen, nou na dat, wat liefde wel niet met je kan doen :P ;(
Tip: stop er zo snel mogelijk mee. Het is best wel creepy namelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 23:06:30 #18
460494 naoomx
pi_167313901
Als je haar echt zo moeilijk kan vergeten is het misschien beter om toch maar een move naar haar te maken dan. :Y

Stuur haar anders gewoon een lief berichtje op een sociaal netwerk waarop je haar gezien hebt. Vertel haar dan over hoe ze jou opviel, hoe je haar profiel tegenkwam, haar interesses zag en op basis daarvan je haar wel leuk leek.
Sure, het kan dat je eventjes het pispaaltje wordt van haar en haar vriendinnen. Het kan echter ook totaal de andere kant opgaan. Misschien vindt ze het wel interessant of zelfs heel leuk dat je dat doet.. Een beetje een redelijk meisje zal het in ieder geval niet erg vinden.
Ik zou zeggen, niet geschoten is altijd mis en haar ken je toch niet irl, dusja..
pi_167313942
Graag willen neuken is niet gelijk aan verliefd he TS :') Of vind je der zo ontzettend lief? :')
pi_167314121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef naoomx het volgende:
Als je haar echt zo moeilijk kan vergeten is het misschien beter om toch maar een move naar haar te maken dan. :Y

Stuur haar anders gewoon een lief berichtje op een sociaal netwerk waarop je haar gezien hebt. Vertel haar dan over hoe ze jou opviel, hoe je haar profiel tegenkwam, haar interesses zag en op basis daarvan je haar wel leuk leek.
Sure, het kan dat je eventjes het pispaaltje wordt van haar en haar vriendinnen. Het kan echter ook totaal de andere kant opgaan. Misschien vindt ze het wel interessant of zelfs heel leuk dat je dat doet.. Een beetje een redelijk meisje zal het in ieder geval niet erg vinden.
Ik zou zeggen, niet geschoten is altijd mis en haar ken je toch niet irl, dusja..
Ja, ga vertellen hoe je haar hebt gestalkt, goed plan.
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:55:40 #21
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_167314804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef wgr123 het volgende:

[..]

[..]

___________

[..]

Ja net als mij idd. Ik weet hoe ze heet, en misschien weet ik wel meer dan ik hoor te weten. Flink op sociale media naar haar interesses etc. gekeken
Zonder enige aanmoediging zou je haar toch niet aanspreken, anders zou je dit topic niet openen. :') Ga je haar nu de eerstvolgende keer echt aanspreken dan?
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 00:20:12 #22
460494 naoomx
pi_167315074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:15 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja, ga vertellen hoe je haar hebt gestalkt, goed plan.
TS hoeft toch alleen te zeggen dat hij het profiel van één social media site van haar bekeken heeft? Dat is geen stalken
pi_167315140
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:19 schreef wgr123 het volgende:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ben ik verliefd op iemand die ik nooit gesproken heb en maar een paar keer heb gezien. Enkele keren op het station en in de supermarkt waar ze werkt. Ik wil het toch effe schrijven.

Op het eerste gezicht vond ik haar wel leuk, toen ik haar in de supermarkt zag wist ik dus hoe ze heette. Ik dus een keer haar op sociale media opgezocht en toen viel me op dat ik steeds meer interesses met haar deelde (Facebook, Spotify etc). Ik begon me steeds meer te bedenken dat ze echt een type is die bij me past. Nu de laatste tijd begin ik mezelf er een beetje gek mee te maken. Ik ken haar natuurlijk niet en weet niet hoe ze in het echt is, ik zie alleen maar het positieve van haar. Maar in mijn gedachte leef ik op een roze wolk en denk ik (te) vaak aan haar. Vannacht heb ik zelfs over haar gedroomd, ik heb ook gewoon wat moeite om me te focussen op m'n studie daardoor.

Het klinkt allemaal wat apart maar ik maak mezelf hier wel gek mee, zo vind ik het toch fijn om die gedachtes te hebben en weet ik zeker dat ik toch verliefd bent maar ondertussen weet ik dat dit niet de realiteit is en het slechts een mooie fantasie is. Mensen die een soortgelijke situatie hebben gehad of iets?

Ik denk ook vaak eroveraan om haar aan te spreken voor als ik haar tegen kom (wat niet vaak is, soms niet eens 1x per week). Echter zou dat op het station moeten zijn of tijdens haar werk, iets wat ik wel graag wilt maar toch wat onzeker over ben omdat het voor haar uit het niets komt.
Ben je ervan bewust dat je tegenwoordig in haar lijst met ''people you may know'' verschijnt als je klikt op haar facebookprofiel?

Zo weet ze dus onmiddellijk dat jij naar haar op zoek bent. Dat kan freaky overkomen.

Ik ken je gevoelens. Heb het een aantal jaren geleden ook zo heftig meegemaakt. Je vindt haar aantrekkelijk maar stop aub met al de rest over haar in te vullen.

Praat een paar keer met haar, en laat het allemaal rustig binnen komen. Het gevaar is dat je gevoelens zo intens worden dat je niet meer kan genieten om haar heen, dat je niet meer jezelf kan zijn.

En als je een kans wil maken moet je je beste zelf kunnen zijn
pi_167315178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef naoomx het volgende:
Als je haar echt zo moeilijk kan vergeten is het misschien beter om toch maar een move naar haar te maken dan. :Y

Stuur haar anders gewoon een lief berichtje op een sociaal netwerk waarop je haar gezien hebt. Vertel haar dan over hoe ze jou opviel, hoe je haar profiel tegenkwam, haar interesses zag en op basis daarvan je haar wel leuk leek.
Sure, het kan dat je eventjes het pispaaltje wordt van haar en haar vriendinnen. Het kan echter ook totaal de andere kant opgaan. Misschien vindt ze het wel interessant of zelfs heel leuk dat je dat doet.. Een beetje een redelijk meisje zal het in ieder geval niet erg vinden.
Ik zou zeggen, niet geschoten is altijd mis en haar ken je toch niet irl, dusja..
Niet geschoten is altijd mis, maar schieten via facebook op iemand die je nog nooit hebt aangesproken staat gelijk aan zelfmoord.

TS zal dat lekker veilig vinden. Een half uur nadenken over wat hij gaat sturen, enter klikken en bang afwachten. Maar als hij niet de balls heeft om haar aan te spreken en als hij angst heeft voor afwijzing is hij volkomen kansloos.

En als ik dit zo lees lijkt het daar wat op.

FB moet hij er absoluut buiten houden. En als hij het echt niet kan laten evt een shadow account aanmaken met een andere naam
pi_167316145
Gewoon even ballen kweken en haar in het echte leven een keer aanspreken. Je ziet haar vast nog wel een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')