Dit, TS is al veel te ver heen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou het maar bij een fantasietje houden. Als je haar in je gedachten al zo geidealiseerd hebt, kan het alleen maar bitter tegenvallen in het echt.
True, hoe pak je alleen zo'n kans aan, ik wil dr natuurlijk niet overrompelen uit het niets wat ik al weet zegmaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
Niet geschoten is altijd mis, niet gespoten ook.
Zit wat in ja, maar die gedachtes zullen dan nog wel blijven en gelukkiger word ik er niet van. Ik weet ook dat de realiteit, als het zo gaat, tegenslagen zal kennen. Of ik moet op een fatsoenlijke manier m'n kans pakken of die gedachtes weg krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou het maar bij een fantasietje houden. Als je haar in je gedachten al zo geidealiseerd hebt, kan het alleen maar bitter tegenvallen in het echt.
Ja dat wil ik ook. Punt is alleen dat ze mij waaarschijnlijk niet kent en ik heb het idee dat het extreem awkward overkomt als ik uit het niets ineens verschijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:46 schreef DoubleDip het volgende:
Probeer het een keer, als het niet goed afloopt ben je gelijk van je roze wolk.
Kunt toch eerst gewoon een praatje maken met haar. En als je het een keer over iets hebt wat zij ook interessant vindt, voorstellen om samen eens wat te ondernemen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:01 schreef wgr123 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook. Punt is alleen dat ze mij waaarschijnlijk niet kent en ik heb het idee dat het extreem awkward overkomt als ik uit het niets ineens verschijn.
Ja klopt maarja dan moet ik wachten om haar met toeval tegen te komen op het station en dat lijkt me ook wat stuntellig, of tijdens haar werk wellichtquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kunt toch eerst gewoon een praatje maken met haar. En als je het een keer over iets hebt wat zij ook interessant vindt, voorstellen om samen eens wat te ondernemen.
Uhu, klopt ik heb hier alleen het idee dat het niet alleen het uiterlijk is, het is niet alsof ze rechtstreeks uit een tijdschrift komt met knap slank grote borsten etc. Het is denk ik meer het 'type' met interesses en uitstraling etc.. 4+/- weken geleden ook met een prima meisje in een kroeg gezoend, deed me alleen niets want diezelfde avond waren m'n gedachtes alweer weg bij haar en bij de ander.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik herken het wel. Als tiener jaren verliefd geweest 'op het meisje van de friettent'. Ze was een jaar of wat ouder dan ik, was knap, slank en had buitenproportioneel grote borsten.
Nooit meer mee gesproken dan '4 kroketten en 5 gulden friet', 'dat is dan negen gulden tachtig'. Kreeg op een gegeven moment een relatie met een andere dame en eigenlijk nooit meer aan haar gedacht.
Met andere woorden; of je nou in actie komt of niet, je komt uiteindelijk 'over haar heen'.
Wellicht was de 'mijne' ook niet zo knap. Ik idealiseerde haar nogal vermoed ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef wgr123 het volgende:
[..]
Ja klopt maarja dan moet ik wachten om haar met toeval tegen te komen op het station en dat lijkt me ook wat stuntellig, of tijdens haar werk wellicht
[..]
Uhu, klopt ik heb hier alleen het idee dat het niet alleen het uiterlijk is, het is niet alsof ze rechtstreeks uit een tijdschrift komt met knap slank grote borsten etc. Het is denk ik meer het 'type' met interesses en uitstraling etc.. 4+/- weken geleden ook met een prima meisje in een kroeg gezoend, deed me alleen niets want diezelfde avond waren m'n gedachtes alweer weg bij haar en bij de ander.
Ik heb vandaag ook geprobeerd niet aan haar te denken maar het lukt me gewoon serieus niet
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Als jij haar niet aanspreekt, doet een andere, veel knappere jongen dat wel. En dan ga je hier uithuilen. Wil je dat?
___________quote:Ja klopt maarja dan moet ik wachten om haar met toeval tegen te komen op het station en dat lijkt me ook wat stuntellig, of tijdens haar werk wellicht
Ja net als mij idd. Ik weet hoe ze heet, en misschien weet ik wel meer dan ik hoor te weten. Flink op sociale media naar haar interesses etc. gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Wellicht was de 'mijne' ook niet zo knap. Ik idealiseerde haar nogal vermoed ik.
Ik vond haar ook erg interessant. Hoe ze bewoog, sprak, alles. Probleem was alleen dat ik niet eens weet hoe ze heet.
Ah, stalker gespot!quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef wgr123 het volgende:
[..]
[..]
Tip: stop er zo snel mogelijk mee. Het is best wel creepy namelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:54 schreef wgr123 het volgende:
[..]
Jup (helaas wel), het begon uit nieuwsgierigheid om maar eens effe een blik te werpen, nou na dat, wat liefde wel niet met je kan doen![]()
![]()
Ja, ga vertellen hoe je haar hebt gestalkt, goed plan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef naoomx het volgende:
Als je haar echt zo moeilijk kan vergeten is het misschien beter om toch maar een move naar haar te maken dan.
Stuur haar anders gewoon een lief berichtje op een sociaal netwerk waarop je haar gezien hebt. Vertel haar dan over hoe ze jou opviel, hoe je haar profiel tegenkwam, haar interesses zag en op basis daarvan je haar wel leuk leek.
Sure, het kan dat je eventjes het pispaaltje wordt van haar en haar vriendinnen. Het kan echter ook totaal de andere kant opgaan. Misschien vindt ze het wel interessant of zelfs heel leuk dat je dat doet.. Een beetje een redelijk meisje zal het in ieder geval niet erg vinden.
Ik zou zeggen, niet geschoten is altijd mis en haar ken je toch niet irl, dusja..
Zonder enige aanmoediging zou je haar toch niet aanspreken, anders zou je dit topic niet openen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef wgr123 het volgende:
[..]
[..]
TS hoeft toch alleen te zeggen dat hij het profiel van één social media site van haar bekeken heeft? Dat is geen stalkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:15 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja, ga vertellen hoe je haar hebt gestalkt, goed plan.
Ben je ervan bewust dat je tegenwoordig in haar lijst met ''people you may know'' verschijnt als je klikt op haar facebookprofiel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:19 schreef wgr123 het volgende:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ben ik verliefd op iemand die ik nooit gesproken heb en maar een paar keer heb gezien. Enkele keren op het station en in de supermarkt waar ze werkt. Ik wil het toch effe schrijven.
Op het eerste gezicht vond ik haar wel leuk, toen ik haar in de supermarkt zag wist ik dus hoe ze heette. Ik dus een keer haar op sociale media opgezocht en toen viel me op dat ik steeds meer interesses met haar deelde (Facebook, Spotify etc). Ik begon me steeds meer te bedenken dat ze echt een type is die bij me past. Nu de laatste tijd begin ik mezelf er een beetje gek mee te maken. Ik ken haar natuurlijk niet en weet niet hoe ze in het echt is, ik zie alleen maar het positieve van haar. Maar in mijn gedachte leef ik op een roze wolk en denk ik (te) vaak aan haar. Vannacht heb ik zelfs over haar gedroomd, ik heb ook gewoon wat moeite om me te focussen op m'n studie daardoor.
Het klinkt allemaal wat apart maar ik maak mezelf hier wel gek mee, zo vind ik het toch fijn om die gedachtes te hebben en weet ik zeker dat ik toch verliefd bent maar ondertussen weet ik dat dit niet de realiteit is en het slechts een mooie fantasie is. Mensen die een soortgelijke situatie hebben gehad of iets?
Ik denk ook vaak eroveraan om haar aan te spreken voor als ik haar tegen kom (wat niet vaak is, soms niet eens 1x per week). Echter zou dat op het station moeten zijn of tijdens haar werk, iets wat ik wel graag wilt maar toch wat onzeker over ben omdat het voor haar uit het niets komt.
Niet geschoten is altijd mis, maar schieten via facebook op iemand die je nog nooit hebt aangesproken staat gelijk aan zelfmoord.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef naoomx het volgende:
Als je haar echt zo moeilijk kan vergeten is het misschien beter om toch maar een move naar haar te maken dan.
Stuur haar anders gewoon een lief berichtje op een sociaal netwerk waarop je haar gezien hebt. Vertel haar dan over hoe ze jou opviel, hoe je haar profiel tegenkwam, haar interesses zag en op basis daarvan je haar wel leuk leek.
Sure, het kan dat je eventjes het pispaaltje wordt van haar en haar vriendinnen. Het kan echter ook totaal de andere kant opgaan. Misschien vindt ze het wel interessant of zelfs heel leuk dat je dat doet.. Een beetje een redelijk meisje zal het in ieder geval niet erg vinden.
Ik zou zeggen, niet geschoten is altijd mis en haar ken je toch niet irl, dusja..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |