Ik plaats hem best terug hoor. Geen probleem.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft het nog voor nut normaal aan te geven. Er wordt nooit een ten onrechte verplaatst topic teruggezet. Je ziet toch zelf ook wel in dat het verplaatsten totaal belachelijk is ?
Wat is er onzin aan dit krantenbericht ? Heb er met jou al vaker mee te maken gehad. Wees blij dat er users zijn met orginele topics.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik plaats hem best terug hoor. Geen probleem.
Fijn weekend!
Ruggegraat werd niet inclusief geleverd zie ik?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik plaats hem best terug hoor. Geen probleem.
Fijn weekend!
Of juist wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:18 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ruggegraat werd niet inclusief geleverd zie ik?
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:32 schreef tong80 het volgende:
Als ie leuk is begrijp ik het slotje niet. Verplaats hem dan naar Onzin. Zonde weer van een verder briljant topic.
GC / 'Spoelt u maar'..........
Ik voelde hem aankomen!quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:32 schreef tong80 het volgende:
Als ie leuk is begrijp ik het slotje niet. Verplaats hem dan naar Onzin. Zonde weer van een verder briljant topic.
GC / 'Spoelt u maar'..........
Dat is de omgedraaide werkelijkheid. Ik plaats onzin in ONZ en kwaliteitstopics daar waar het thuishoort. Dat jij niet met kwaliteit kunt omgaan is niet mijn fout.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik voelde hem aankomen!![]()
Plaats hem dan gewoon direct in onzin als je het zo goed weet.
FF PISSENquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de omgedraaide werkelijkheid. Ik plaats onzin in ONZ en kwaliteitstopics daar waar het thuishoort. Dat jij niet met kwaliteit kunt omgaan is niet mijn fout.
Wie houdt mij niet bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:58 schreef Cyanide- het volgende:
Het houdt je wel bezig hé, dat hele Patricia Paay gebeuren?
Ik volg je even niet. Iedereen kon smullen van sex tussen shmoopy en mij. Ik zit volop in de discussie over Zwarte Piet. Wat wil je weten over mijn arbeidsverleden ?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:37 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Een vrouw, of kinderen, een werkgever, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hij heeft een foto van je gezienquote:
Welke organisatie is dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Terroristische organisaties zijn niet toegestaan op FOK! .
Ik zal eens wat in jou stoppen..quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh dacht dat je aan IS refereerde.
Maar stop wat meer moeite in je OP, dit had weinig inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |