In de topicpointer staat waar je je mag melden voor cashback.quote:Op maandag 19 december 2016 21:32 schreef carebaer het volgende:
Is er iemand die mij kan verwelkomen bij anderzorg via DM zodat ik cashback krijg?
ziezo selectief met er 885 met tand1quote:Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef K44S het volgende:
Ik ga er morgen maar eens écht voor zitten.
Iemand nog tips?
Ik geef momenteel +-120 euro met eigen risico van rond de 380 uit.
Wat heb ik: Niks. Ja, af en toe een tandarts bezoek.
Heilige poep! dat scheelt nogal wat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ziezo selectief met er 885 met tand1
Let op welke ziekenhuizen gecontracteerd zijnquote:Op dinsdag 20 december 2016 09:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Heilige poep! dat scheelt nogal wat.
* K44S gaat opzoek naar addertje
Jup, dus oa dat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 09:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Let op welke ziekenhuizen gecontracteerd zijn
Onafhankelijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 09:15 schreef K44S het volgende:
Ik zit het nu via de consumentenbond te bekijken en die geeft mij korting. Hoort de CB niet onafhankelijk te zijn ?
Hoeveel fysio bezoeken moet je doen dan? Vraag dat na omdat je je niet verzekerd hebt, want dan hoef je minder vaak, is mijn ervaring.quote:Op maandag 19 december 2016 22:23 schreef Black-Death het volgende:
Nou, behalve tandartskosten ga ik volgend jaar ook fysio kosten maken![]()
Zo ga je opeens van de allergoedkoopste verzekering over naar aanvullend fysio en tandGelukkig wel een meedenkende fysio die me al advies gaf over welke maatschappijen in elk geval niet te pakken.
Maakt de zaak nog complexer
Korting is helemaal niet van belang. Je moet kijken watje zorg vraag is en die verzekering nemen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 09:15 schreef K44S het volgende:
Ik zit het nu via de consumentenbond te bekijken en die geeft mij korting. Hoort de CB niet onafhankelijk te zijn ?
CB is gewoon een commerciële partij die goed misbruik maken van hun 'onafhankelijke naam'. Omdat veel consumenten dit niet weten, nemen ze hen serieus als 'onafhankelijk'. Jammer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
OnafhankelijkDat woord kennen we niet in verzekeringsland.
CB is een vereniging zonder winstoogmerk. Hier kun je zeer transparant zien hoeveel zij verdienen aan alles wat zij aanbieden. De toko moet toch biljven draaienquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:47 schreef CatharinaW het volgende:
[..]
CB is gewoon een commerciële partij die goed misbruik maken van hun 'onafhankelijke naam'. Omdat veel consumenten dit niet weten, nemen ze hen serieus als 'onafhankelijk'. Jammer.
onder de 18 hebben ze geen eigen risico.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:52 schreef Jiang153 het volgende:
Ff snelle vraag he:
Hoe werkt tandartskosten voor kinderen onder de 18 nou?
Er staat dat het onder de basisverzekering valt betekent dit dan dat elke behandeling verrekend wordt met het eigen risico....?
Je bedoeld echt tandartskosten hé? Beugels e.d. vallen hier niet onder. Die zijn namelijk niet verzekerd in het basispakket. Heb je aanvullende verzekering voor nodig, waar dan ook geen eigen risico voor geldt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
onder de 18 hebben ze geen eigen risico.
Alleen in het pakket Anderzorg Tand:quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef carebaer het volgende:
Ik ga voor Anderzorg, punt uit. Is onderdeel van Menzis dacht ik?
Ik begreep dat, als je minimaal een jaar bij Anderzorg zit, je een beugel voor 80% tot ¤1000 per jaar vergoed kan krijgen mits het juiste aanvullende pakket gekozen.
Weet iemand welk pakket dit is? Ik ben inmiddels 27, maar zit er aan te denken een scheve tand recht te laten trekken, dan maar een jaartje afzien
Nou, voor nu maar enkele sessies. Maar ga dit jaar triathlons doen (waaronder een IronMan) dus wat extra fysio zal geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoeveel fysio bezoeken moet je doen dan? Vraag dat na omdat je je niet verzekerd hebt, want dan hoef je minder vaak, is mijn ervaring.
Bereken dan hoeveel het je kost en bekijk of dit meer is dan de premie.
Fysio is namelijk helemaal niet zo duur.
Verzekeringsduur is niet per jaar maar voor je hele verzekerde leven bij Anderzorg.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef carebaer het volgende:
Ik ga voor Anderzorg, punt uit. Is onderdeel van Menzis dacht ik?
Ik begreep dat, als je minimaal een jaar bij Anderzorg zit, je een beugel voor 80% tot ¤1000 per jaar vergoed kan krijgen mits het juiste aanvullende pakket gekozen.
Weet iemand welk pakket dit is? Ik ben inmiddels 27, maar zit er aan te denken een scheve tand recht te laten trekken, dan maar een jaartje afzien
Waar lees jij 32,50?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe komen jullie aan 32,50 cashback bij Ziezo?
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/ziezo
Hier is ie toch echt maar 27,50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |