Ja maar ik weet nooit wat ik je moet appen. Dan ben ik bang dat je me een idioot vindt dat altijd random shit appt. Ik moet nog aftasten wat gepast is en wat niet.quote:
app mij nu eens.quote:Op maandag 12 december 2016 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit wat ik je moet appen. Dan ben ik bang dat je me een idioot vindt dat altijd random shit appt. Ik moet nog aftasten wat gepast is en wat niet.Maar goed dat aftasten kan ook alleen door gewoon te appen.
In Relatie SC waren ze verbaasd en enigszins gepikeerd dat Loka geen fatty was.quote:
Nee, ik doe niks.quote:
Je hebt me al een tijd geen lewde pics geappt.quote:Op maandag 12 december 2016 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit wat ik je moet appen. Dan ben ik bang dat je me een idioot vindt dat altijd random shit appt. Ik moet nog aftasten wat gepast is en wat niet.Maar goed dat aftasten kan ook alleen door gewoon te appen.
Watquote:Op maandag 12 december 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Relatie SC waren ze verbaasd en enigszins gepikeerd dat Loka geen fatty was.
[..]
Nee, ik doe niks.
[..]
Je hebt me al een tijd geen lewde pics geappt.
Betere herinneringen dan dat je mij appte toen je kotsend in de douche stond jaquote:Op maandag 12 december 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik app vooral graag in het vliegtuig.
Zal nooit vergeten dat ik sof appte boven Iran.
#neverforget.
Het is wel ernstig allemaal.quote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betere herinneringen dan dat je mij appte toen je kotsend in de douche stond ja
Ja, weet niet.quote:
Dan zal ik je vaker (random) berichten sturen. (Beloofd)quote:Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder maakt het mij niet uit.
Ik praat graag.
En heb brede intresse.
Mijn hond speelt ook de hoofdrol in mijn snaps. Dus sowieso weinig pics.quote:Op maandag 12 december 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Relatie SC waren ze verbaasd en enigszins gepikeerd dat Loka geen fatty was.
[..]
Nee, ik doe niks.
[..]
Je hebt me al een tijd geen lewde pics geappt.
vunzige sc is dat ookquote:Op maandag 12 december 2016 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet niet.
Waarschijnlijk menging van ongeloof dat ik dun meisje kan scoren en jarenlange berichten van haar dat ze dik is.
owwquote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel ernstig allemaal.
Vooral omdat ik nu echt een hekel heb aan mensen die mijn dronken appen
Ik ben ook al een jaar niet op WA geweest.quote:Op maandag 12 december 2016 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal ik je vaker (random) berichten sturen. (Beloofd)
[..]
Mijn hond speelt ook de hoofdrol in mijn snaps. Dus sowieso weinig pics.
Er is geen FOK!ker waar ik echt veel mee snap dus niemand die dit kan beamen helaas.
Klopt.quote:
quote:
quote:
Dus?quote:Op maandag 12 december 2016 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Janken mn wekker gaat al over 6,5 uur
Same samequote:Op maandag 12 december 2016 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Janken mn wekker gaat al over 6,5 uur
succesquote:Op maandag 12 december 2016 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same same
Toch maar slapen gaan. Heb nog best lange werkweek ook.
wat is je snap. Ik vraag dit namens een vriendquote:Op maandag 12 december 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
geen FOK!kers op mijn snap
stuur te vaak half naakte gymselfies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |