jij bent schattigquote:Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
Crip wat heb je een schattige stem.
ja?quote:Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En zwz.. riddeltje? wtf woon je in limburg ofzo
http://vocaroo.com/i/s0rNVrA720Xqquote:Op maandag 12 december 2016 23:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En zwz.. riddeltje? wtf woon je in limburg ofzo
Haha zou jou serieus nog wel kunnen nemen hoorquote:Op maandag 12 december 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
Kan jullie toch nooit meer serieus nemen zo.
Doe maar niet MAHL.quote:Op maandag 12 december 2016 23:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha zou jou serieus nog wel kunnen nemen hoor
Meloewa + hoofddoek = Cripquote:Op maandag 12 december 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Crip = Meloewa = Neverknown?
Mind is blown
quote:Op maandag 12 december 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
houd eens je verzuurde bek tegen braddie
eentje kunnen redden, Crip zit al hele tijd te azen op haarquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 23:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0rNVrA720Xq
Jammer van Gers, maar Doe Maarquote:
Op wiequote:Op maandag 12 december 2016 23:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
eentje kunnen redden, Crip zit al hele tijd te azen op haar
Voel me een underdog in deze SCquote:Op maandag 12 december 2016 23:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
eentje kunnen redden, Crip zit al hele tijd te azen op haar
Misschien kan je haar een DM sturen of ze op wil houden.quote:
Dat haalt toch nooit wat uit.quote:Op maandag 12 december 2016 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je haar een DM sturen of ze op wil houden.
Braddie, we kunnen gewoon bondgenoten worden. We hebben een gemeenschappelijke vijand.quote:Op maandag 12 december 2016 23:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat haalt toch nooit wat uit.
Wie is onze gemeenschappelijk vijand?quote:Op maandag 12 december 2016 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Braddie, we kunnen gewoon bondgenoten worden. We hebben een gemeenschappelijke vijand.
Chloroformquote:Op maandag 12 december 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wie is onze gemeenschappelijk vijand?
het UWV hahaquote:Op maandag 12 december 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wie is onze gemeenschappelijk vijand?
Kweenie ik luister wel lief als mensen dat doen.quote:Op maandag 12 december 2016 23:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat haalt toch nooit wat uit.
Kunnen we lekker met zijn tweeën tegen één.quote:Op maandag 12 december 2016 23:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een behoorlijke vijand.
Naja, denk dat ze ons beide wel blijft bestoken met opmerkingen, is ze nogal goed in.quote:Op maandag 12 december 2016 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kunnen we lekker met zijn tweeën tegen één.
http://vocaroo.com/i/s0Tc89TzwMIqquote:
Maakt niet uit. Ik negeer het meestal.quote:Op maandag 12 december 2016 23:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naja, denk dat ze ons beide wel blijft bestoken met opmerkingen, is ze nogal goed in.
Hoe zuurder de mensen, hoe zuurder de opmerkingen.
Oh, ik probeer dat ook wel, maar gisteren had ze weer iets nieuws.quote:Op maandag 12 december 2016 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik negeer het meestal.
Van Gers man...gvdquote:Op maandag 12 december 2016 23:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0Tc89TzwMIq
(sorry)
was een smooth goeiequote:Op maandag 12 december 2016 23:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nu pas? Was het een dikke? Die vocaroo is echt van 4 decennia geleden
quote:Op maandag 12 december 2016 23:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0Tc89TzwMIq
(sorry)
Gratis drank tovhhquote:Op maandag 12 december 2016 23:40 schreef Oberkullie het volgende:
Gvd kom ik laat thuis denk snel slapen hebben mjn vieze tokkieburen nog een fissa
Snitchelquote:Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb een pizza, kebab en kip snitchel in de oven![]()
Ik heb 2 weken geleden bij de Burger King gegeten en ik heb echt 2 weken lang last van m`n maag gehad (Tot gister) En elke lange boer die ik liet stonk naar ui en eiquote:Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
En mn scheetjes meuren al niet normaal erg
Je moet inmiddels wel tonnetje rond zijnquote:Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb een pizza, kebab en kip snitchel in de oven![]()
Nee man ben kaulo dun. ben 1.86 ofzo en 65/70 kgquote:Op maandag 12 december 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet inmiddels wel tonnetje rond zijn
Idk poep gwn 1x per dag thoquote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Sommigen zijn helaas voorzien van een achterlijk snel metabol(hihaho)isme
Oh, ik kan soms echt wel 3x per dag poepenquote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk poep gwn 1x per dag tho
?quote:Op maandag 12 december 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je je dildo's ging schoonmaken?
We willen natuurlijk geen gebakken poepteriën. Handel moet glimmen.quote:
Nee man, poeterien zijn de beste terien, moet jij weten als stratenmaker op zeequote:Op maandag 12 december 2016 23:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We willen natuurlijk geen gebakken poepteriën. Handel moet glimmen.
Met overhemd en jasje en winterjas in de bus zitten is echt niet te doen...quote:Op maandag 12 december 2016 23:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Help, wat is dit voor`n avond mensen
Het was best lekker weer vandaag ja, hele dag in de weer (hihaho) Geweest, en eigenlijk pas rond een uur of 6 werd het frissigquote:Op maandag 12 december 2016 23:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met overhemd en jasje en winterjas in de bus zitten is echt niet te doen...zwete me de tering vandaag... als je met pak loopt moet je gwn een auto hebben
We hebben een heel plan om een wegenstelsel aan te leggen op de Noordzee. Kun je gewoon je Twingo parkeren naast moederplatforms. Helicopters zijn dan niet meer nodig. Naar satellietplatforms gaan we desnoods per jetski.quote:Op maandag 12 december 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee man, poeterien zijn de beste terien, moet jij weten als stratenmaker op zee
Wat heb je geklust?quote:Op maandag 12 december 2016 23:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geklust in huis vandaag, geen verwondingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |