Snitchelquote:Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb een pizza, kebab en kip snitchel in de oven![]()
Ik heb 2 weken geleden bij de Burger King gegeten en ik heb echt 2 weken lang last van m`n maag gehad (Tot gister) En elke lange boer die ik liet stonk naar ui en eiquote:Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
En mn scheetjes meuren al niet normaal erg
Je moet inmiddels wel tonnetje rond zijnquote:Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb een pizza, kebab en kip snitchel in de oven![]()
Nee man ben kaulo dun. ben 1.86 ofzo en 65/70 kgquote:Op maandag 12 december 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet inmiddels wel tonnetje rond zijn
Idk poep gwn 1x per dag thoquote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Sommigen zijn helaas voorzien van een achterlijk snel metabol(hihaho)isme
Oh, ik kan soms echt wel 3x per dag poepenquote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk poep gwn 1x per dag tho
?quote:Op maandag 12 december 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je je dildo's ging schoonmaken?
We willen natuurlijk geen gebakken poepteriën. Handel moet glimmen.quote:
Nee man, poeterien zijn de beste terien, moet jij weten als stratenmaker op zeequote:Op maandag 12 december 2016 23:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We willen natuurlijk geen gebakken poepteriën. Handel moet glimmen.
Met overhemd en jasje en winterjas in de bus zitten is echt niet te doen...quote:Op maandag 12 december 2016 23:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Help, wat is dit voor`n avond mensen
Het was best lekker weer vandaag ja, hele dag in de weer (hihaho) Geweest, en eigenlijk pas rond een uur of 6 werd het frissigquote:Op maandag 12 december 2016 23:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met overhemd en jasje en winterjas in de bus zitten is echt niet te doen...zwete me de tering vandaag... als je met pak loopt moet je gwn een auto hebben
We hebben een heel plan om een wegenstelsel aan te leggen op de Noordzee. Kun je gewoon je Twingo parkeren naast moederplatforms. Helicopters zijn dan niet meer nodig. Naar satellietplatforms gaan we desnoods per jetski.quote:Op maandag 12 december 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee man, poeterien zijn de beste terien, moet jij weten als stratenmaker op zee
Wat heb je geklust?quote:Op maandag 12 december 2016 23:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geklust in huis vandaag, geen verwondingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |