Dat mensen liever kijken naar een prijzenkast dan individuele prestaties was me wel duidelijk, maar ik snap niet hoe Ibrahimovic boven Lewandowski, Payet en Modric kan eindigen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ronaldo het zou gaan winnen was toch allang duidelijk.
hij doet ook alsof hij wiet rooktquote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar jaar terug had je nog niks met voetbal
ze heeft hem gedumpt voor ene wesliequote:Op maandag 12 december 2016 20:13 schreef Sked het volgende:
De enige reden dat Fylax opeens kickt op al het Rotterdamse is omdat z'n vriendinnetje er vandaan komt
anti-wiet zijnquote:Op maandag 12 december 2016 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij doet ook alsof hij wiet rookt
Omdat het altijd over de spelers gaat die het commercieel het meest interessant zijn en bij de grootste clubs spelen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mensen liever kijken naar een prijzenkast dan individuele prestaties was me wel duidelijk, maar ik snap niet hoe Ibrahimovic boven Lewandowski, Payet en Modric kan eindigen.
dat heb je vast zelf ingevuld toen je weer een fles shiraz pinotage dronkquote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ik heb het account verwijderd
Laatst bij een email van zorgverzekeraar stond er srslymortaxx bij adres. Weet niet hoe ze die shit koppelen maar als ik deze vunzigheid online heb gezet kan het maar beter weg
Wietquote:Op maandag 12 december 2016 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij doet ook alsof hij wiet rookt
Vardy zelfs op plek 8. Nog lachwekkender. Mahrez op 7 is wel terecht. Bale op 6 ook.quote:Op maandag 12 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het altijd over de spelers gaat die het commercieel het meest interessant zijn en bij de grootste clubs spelen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Oké, stel he. Stel.
Stel je nou eens voor dat je moet kiezen uit 2 clubs, anders mag je nooit meer series kijken. Welke club kies je.
Feyenoord of Ajax?
hmmmm fylax wat is ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.
wat een onzin mijn privé en online act wil ik absoluut gescheiden houden.quote:Op maandag 12 december 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat heb je vast zelf ingevuld toen je weer een fles shiraz pinotage dronk
jammer dat wij de echte mortaxx niet zienquote:Op maandag 12 december 2016 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een onzin mijn privé en online act wil ik absoluut gescheiden houden.
Ik kan me echt nooit zo druk maken om wie die awards winnen. Dat is toch zo subjectief als de pest natuurlijk, ik vond dat Suarez of Griezmann hem had moeten pakken.quote:Op maandag 12 december 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vardy zelfs op plek 8. Nog lachwekkender. Mahrez op 7 is wel terecht. Bale op 6 ook.
2-5 wordt pas om 20:55 bekend. Griezmann, Suarez, Ramos, Iniesta zullen daar wel bij zitten gok ik.
Misschien maar beter eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat wij de echte mortaxx niet zien
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.quote:
Ik ga me er ook niet dagen over op zitten vreten, hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me echt nooit zo druk maken om wie die awards winnen. Dat is toch zo subjectief als de pest natuurlijk, ik vond dat Suarez of Griezmann hem had moeten pakken.
Maar dat is net als met de Gouden Bal verkiezing in Nederland, gaat ook nergens over dat Klaassen die won voor vorig seizoen bijvoorbeeld.
nee ik zal nooit met iemand uit amsterdam nemenquote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.
Is toch alleen maar voor het ego van die voetballers.quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga me er ook niet dagen over op zitten vreten, hoor.
Maar de klassementen van de Telegraaf zijn te slecht. Bij AD is het wel iets beter, maar nog steeds subjectief als de pest.
ik geef geen fockquote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
Fylax kan maar beter even op uitlog knopje drukken
Het wordt alsmaar chananter
Vorig jaar zou een Milik het meer verdiend hebben, maar het was wel een seizoen met weinig stand-outs.quote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch alleen maar voor het ego van die voetballers.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik zal nooit met iemand uit amsterdam nemen
Danny Blindquote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.
deze postwordt vast over 2 jaar gequote als ik een vriendin uit adam hebquote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel mee zitten dan.quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
als jij over een jaar een leuk meisje uit amsterdam leert kennen quote ik dat en zal jij zeggen: ouder, dus wijzerquote:
leugensquote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als jij over een jaar een leuk meisje uit amsterdam leert kennen quote ik dat en zal jij zeggen: ouder, dus wijzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |