Lijkt mij ook een goeie.quote:Op maandag 12 december 2016 11:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo'n actie met naaktfoto's van een bekende fokster lijkt me wel wat
SHE schijnt wel een lekkertje te zijnquote:Op maandag 12 december 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goeie.
ideeen voor foksters?
Dan geef ik geld om ervoor te zorgen dat zij haar kleren niet uittrekt.quote:
Doel bereikt, toch? SR-wise dan...quote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan geef ik geld om ervoor te zorgen dat zij haar kleren niet uittrekt.
Datquote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan geef ik geld om ervoor te zorgen dat zij haar kleren niet uittrekt.
1 cent voor 1 min, ja daaagquote:Op maandag 12 december 2016 11:42 schreef tailfox het volgende:
een fokker gaat 1min vloggen per cent.
quote:Op maandag 12 december 2016 11:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is toch voor SR niet voor je zelf
quote:Op maandag 12 december 2016 11:51 schreef tailfox het volgende:
Ik wil best voor Radio49 gaan streamen voor 2 cent per 30 seconde.
waarvan 50 procent naar SR en 25 procent naar FOK! gaat en 25 procent naar Radio49.
Haha tailfox valt door de mandquote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Daarbij 1,20 per uur om schaamteloos dat radiozendertje wat niet meer loopt te promoten, verzin wat beters joh.
denk je dat ik geld in mijn zak zou steken in door fok en radio49 te steunn?quote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Daarbij 1,20 per uur om schaamteloos dat radiozendertje wat niet meer loopt te promoten, verzin wat beters joh.
vind je mijn idee goed?quote:Op maandag 12 december 2016 18:17 schreef Nizno het volgende:
Als we serieus gaan doen.
Dan zeg ik: "Nee"
Maar goed jullie mogen best gezellig er over babbelen
als jij je radiootje en FOK! gaat steunen, is het dus niet voor SR.quote:Op maandag 12 december 2016 18:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
denk je dat ik geld in mijn zak zou steken in door fok en radio49 te steunn?
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op maandag 12 december 2016 18:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
als jij je radiootje en FOK! gaat steunen, is het dus niet voor SR.
Terwijl je tegeb mij zegt dat ik 't niet voor mezelf moet doen, terwijl ik dat nooit gezegd heb
Lekker duidelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 18:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.
maar goed waarom alleen geld pompen 1 een goede doel.
nou ik gaf ook maar een ideequote:Op maandag 12 december 2016 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker duidelijk.
Maar laten we verder geen ruzie maken want kerst
quote:Op maandag 12 december 2016 11:51 schreef tailfox het volgende:
Ik wil best voor Radio49 gaan streamen voor 2 cent per 30 seconde.
waarvan 50 procent naar SR en 25 procent naar FOK! gaat en 25 procent naar Radio49.
Dus we moeten geld naar jou overmaken om je te laten draaien?quote:Op maandag 12 december 2016 23:52 schreef tailfox het volgende:
Dus voor mensen die mij willen steunen.
ik live stream een radioshow.
waarvan ik voor 10 cent 15 seconde langer ga draaien langer ga draaien.
(Dus per 1 euro draai ik 2 en een halve minuut door.
voor 2 euro al 5 minuten langer)
tijdens deze livestream show kunnen jullie verzoekjes doen bij mij
.
daarvan gaat 75 procent naar SR. 12,5 naar FOK! en de rest naar de radio.
ik leg zelf genoeg in voor een half uur.
nee hoor overmaken mag naar een betrouwbare crewquote:Op maandag 12 december 2016 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus we moeten geld naar jou overmaken om je te laten draaien?
En dan ook nog R49 te sponsoren.
Sorry, maar dit gaat nergens over.
Het idee is leuk, maar je pakt het verkeerd aan.quote:Op maandag 12 december 2016 23:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor overmaken mag naar een betrouwbare crew
goed. maar dan wil ik wel dat het gedoneerd wordt met R49 erachter.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar ik stuur zelf wel 1 smsje, daar draai jij 1 uur voor, en dan gaat het naar SR zelf, en niet naar R49.
Pardon?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
goed. maar dan wil ik wel dat het gedoneerd wordt met R49 erachter.
he mijn voorwaarden zijn dat het namens FOK! ineens een Xbedrag verschijnt.quote:
Nee, daarom zei ik al eerder dat je zoiets vroeg moet aanpakken, en er een leuke actie van moet maken. Of dat nou op R49 is of in een topic ergens op FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
he mijn voorwaarden zijn dat het namens FOK! ineens een Xbedrag verschijnt.
Ik ga niet de hele dag draaien omdat mensen SWS wel overmaken naar Serious Request.
er is namelijk dan geen bewijs meer dat je SR steunt door mijn actie
oke. dan dat deel niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
En sowieso geen stortingen namens FOK!. FOK! staat hier buiten.
Wat jij privé doet moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Als FOK! er maar op geen manier bij betrokken is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
oke. dan dat deel niet.
mag mijn idee verder wel?
Dus Radio49 steunen is geen probleem? Daar gaat het hier natuurlijk niet om.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat jij privé doet moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Als FOK! er maar op geen manier bij betrokken is.
Dus mijn idee is er verder nog hetzelfde .quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat jij privé doet moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Als FOK! er maar op geen manier bij betrokken is.
FOK! is er dan niet bij betrokkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus Radio49 steunen is geen probleem? Daar gaat het hier natuurlijk niet om.
Je maakt niet echt duidelijk wat je plan is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
FOK! is er dan niet bij betrokken
defentief plan komt nog.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je maakt niet echt duidelijk wat je plan is.
Doneer jij? of moeten mensen tijdens die uitzending doneren om je te laten draaien, en gaan dan 100% naar SR?
klinkt goed. dat kan geregeld worden. zie je mij beetje draaien etcquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:25 schreef kraakschandaal het volgende:
Met livewebcam om wat muntjes in de pot te storten
Een stormloop wordt dat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
klinkt goed. dat kan geregeld worden. zie je mij beetje draaien etc
Daarom een DJ die zich opsluit op een zolder kamer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:28 schreef kraakschandaal het volgende:
Dat SR boeit nog maar weinig mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |