Die FLIRTS zijn pasgeleden besteld, dus dat duurt nog even voor de kippenlijn. Tot die tijd rijden er in de ochtendspits twee diesel GTW's mee die besteld waren voor Arnhem-Doetinchem, maar in de praktijk daar niet nodig waren. De afgelopen tijd hebben ze meegedraaid op de Maaslijn, maar dat was vanaf afgelopen weekend niet meer nodig omdat Arriva daar de boel overnam en meer LINTen in ging zetten.quote:Op maandag 12 december 2016 12:14 schreef derLudolf het volgende:
Maar ik dacht dat op de Valleilijn nu ook twee Flirts komen te rijden en dat die ene GTW naar Arriva gaat, van binnen is ie namelijk precies gelijk aan de GTW's op de Vechtdallijnen. Inclusief nimmer gebruikte servicebalie.
Als ze er toch mee bezig zijn, laten ze die er uit breken en zet er vier stoelen voor terug
Ze zijn met flink wat ijzer aan het schuiven geweestquote:Op maandag 12 december 2016 12:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik snap echt geen moer meer van alle veranderingen, ik ben volledig de draad kwijt
Ja t komt ook deels omdat het een beetje ver van mn bed show is, maar vooral dat hele 'Merk' R-net snap ik niet zo, het is NS maar toch ook weer niet.....Hoogwaardig openbaar vervoer mn hol, t gaat toch weer een puinhoop wordenquote:Op maandag 12 december 2016 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn met flink wat ijzer aan het schuiven geweest
Ja maar ik heb geen ervaring met de buurtbus in Groningskiquote:Op maandag 12 december 2016 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
er is wel meer dat prima is hoor
Oh, dus dat was mijn laatste kans op een mooie foto van dat dingquote:Op maandag 12 december 2016 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk onderweg zijn naar Zutphen waar deze een Arriva Vechtdal jasje zal gaan krijgen
Voor mij is er qua treinen helemaal niets gewijzigd, dus wel prima zoquote:Op maandag 12 december 2016 12:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen ervaring met de buurtbus in Groningski
Nee NS, het is niet "druk DOOR de nieuwe dienstregeling". Kap toch eens met die zwetskoekquote:"Het is mistig, we hebben last van gladde sporen en het is druk door de nieuwe dienstregeling", laat een woordvoerder weten
Ik had t zelfde toen ik dat vanochtend las, en ik wist dat er commentaar op kwam...quote:Op maandag 12 december 2016 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee NS, het is niet "druk DOOR de nieuwe dienstregeling". Kap toch eens met die zwetskoek
Misschien omdat je relatief dicht bij Zwolle zit? Hoe verder van Zwolle je af zit, hoe groter de verandering denk ik? Aangezien ze in Zwolle beginnen te puzzelen met de nieuwe dienstregeling.quote:Op maandag 12 december 2016 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor mij is er qua treinen helemaal niets gewijzigd, dus wel prima zo
ook rond Zwolle zijn de veranderingen best fors te noemen. De Emmerlijn komt weer voor de Leeuwarder binnen en vertrekt na de Leeuwarder. Daarnaast zijn er richting Randstad de tijden iets naar achteren verschoven vanwege sneller rijden rond Utrecht en het overslaan van Duivendrecht.quote:Op maandag 12 december 2016 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien omdat je relatief dicht bij Zwolle zit? Hoe verder van Zwolle je af zit, hoe groter de verandering denk ik? Aangezien ze in Zwolle beginnen te puzzelen met de nieuwe dienstregeling.
Qua tijden scheelt het allemaal niet zoveel in Zwolle, hooguit lijntjes die een ander eindpunt hebben gekregen.
Zwolle is niet gewijzigd vanwege elders maar vanwege Zwolle. Elders is echter wel gewijzigd door Zwolle. Je vertelt het verhaal precies verkeerd om.quote:Op maandag 12 december 2016 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook rond Zwolle zijn de veranderingen best fors te noemen. De Emmerlijn komt weer voor de Leeuwarder binnen en vertrekt na de Leeuwarder. Daarnaast zijn er richting Randstad de tijden iets naar achteren verschoven vanwege sneller rijden rond Utrecht en het overslaan van Duivendrecht.
Uit Leeuwarden of Groningen naar de Randstad ben je enkele minuten sneller.
Ja is goed. Maar hoe zit dat dan? 25 euro betalen = voor 50 euro drinken, allemaal leuk en aardig maar als een pilsje 10 euro kost heb je er nog niet veel aan natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2016 13:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fles gaan we hierheen http://www.virtualnights.(...)-meets-s-m-l.3438693
Rijden die Diesel stellen sinds vandaag op de kippelijn?quote:Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die FLIRTS zijn pasgeleden besteld, dus dat duurt nog even voor de kippenlijn. Tot die tijd rijden er in de ochtendspits twee diesel GTW's mee die besteld waren voor Arnhem-Doetinchem, maar in de praktijk daar niet nodig waren. De afgelopen tijd hebben ze meegedraaid op de Maaslijn, maar dat was vanaf afgelopen weekend niet meer nodig omdat Arriva daar de boel overnam en meer LINTen in ging zetten.
De doorschuifactie maakte het mogelijk dat de GTW van de kippenlijn naar Zwolle-Emmen kan gaan, hoogstwaarschijnlijk ter vervanging van het bij Dalfsen verongelukte stel. Ik zou niet weten of dat stel ooit nog terugkeert op de baan of niet.
Maar..... heeft de app nu de Flirt icoontjes?quote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef Zelfscanner het volgende:
En een SGM waar ik natuurlijk weer net inzit werkt de traxi niet. En de omroep ook niet.![]()
+ nieuwe dienstregeling =![]()
Traxi? Is dat een Taxi met een spraak gebrek?quote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef Zelfscanner het volgende:
En een SGM waar ik natuurlijk weer net inzit werkt de traxi niet. En de omroep ook niet.![]()
+ nieuwe dienstregeling =![]()
Vervangend vervoer als de R in de naam maand is.quote:Op maandag 12 december 2016 15:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Traxi? Is dat een Taxi met een spraak gebrek?
nee een geelblauwe loc geschikt voor personenvervoer.quote:Op maandag 12 december 2016 15:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Traxi? Is dat een Taxi met een spraak gebrek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |