hoe oud was je danquote:Op zondag 11 december 2016 23:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nou ik had vorig jaar met een veertienjarigeben ik nu pedo?
ik snap ook niet waarom iemand homo zou zijnquote:Op maandag 12 december 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Snap sowieso niet waarom je onder de 18 zou willen neuken. Dat zijn geen vrouwen, maar meisjes.
Als je zelf 18 bent ander verhaal, maar als volwassen vent, kom aan zeg.
Maar een 19 jarige kan dan weer wel toch?quote:Op maandag 12 december 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Snap sowieso niet waarom je onder de 18 zou willen neuken. Dat zijn geen vrouwen, maar meisjes.
Als je zelf 18 bent ander verhaal, maar als volwassen vent, kom aan zeg.
zoals moira?quote:Op maandag 12 december 2016 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Ieder z'n ding. De 1 zweert bij[b] kaksex[/b], de rest moet er niets van hebben. Zolang niemand misbruikt of mishandeld wordt, kan het mij vrij weinig schelen.
Moet je dagelijks kakken?quote:Op maandag 12 december 2016 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Ieder z'n ding. De 1 zweert bij kaksex, de rest moet er niets van hebben. Zolang niemand misbruikt of mishandeld wordt, kan het mij vrij weinig schelen.
Om de dagquote:Op maandag 12 december 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je dagelijks kakken?
Jij niet?quote:Op maandag 12 december 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je dagelijks kakken?
Wij hadden laatst een stagiair die volgens mij 27 was en hij had een vriendin van 16. En ze hadden al 2 jaar. Toen had ik wel even zoiets van wtf, maar als alle ouders daarmee akkoord gaan, wie ben ik dan om er wat van te zeggenquote:Op zondag 11 december 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Idk ik ben dus 20 en vriendin is 17 bijna 18 wel.. maar we hebben al een tijd. Nooit slecht gevoel bij gehad ofzo. Soms is ze in dr mind volwassener dan mij
Kan geschieden, maar ik maak er geen hobby van.quote:Op maandag 12 december 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar een 19 jarige kan dan weer wel toch?
ik schijt soms 3 x op 1 dag.quote:Op maandag 12 december 2016 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is al jaren zo bij mij. Eet verder prima.
Pics van die vriendinquote:Op maandag 12 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een stagiair die volgens mij 27 was en hij had een vriendin van 16. En ze hadden al 2 jaar. Toen had ik wel even zoiets van wtf, maar als alle ouders daarmee akkoord gaan, wie ben ik dan om er wat van te zeggen
faka?quote:Op maandag 12 december 2016 00:07 schreef defokkingfoker het volgende:
IK ZWEER WHOLLAH ZIT NU TE POEPEN
Ik voel mij topfit, dus ik zie niet in waarom het ongezond is hahaha. Zal de huisarts maar eens consulten: Ik kak al jaren om de dag, heb ik kanker?quote:Op maandag 12 december 2016 00:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik schijt soms 3 x op 1 dag.
Om de dag schijten is niet gezond joh of je eet niet fatsoenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |