Te jong, misschien over 10 jaarquote:Op zondag 11 december 2016 23:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
18 of 19
Maar ze is tenminste niet minderjarig
ik had laatst een meisje van 17 op badoo ontmoet en die wilde afspreken. Ik zei toch maar nee voor de zekerheid...quote:Op zondag 11 december 2016 23:49 schreef Kurovski het volgende:
Minderjarig is een 'no-go' Je bent trouwens ook in eigen land vervolgbaar als je dat aan de andere kant van de wereld doet. Beter hou je je niet bezig met te jonge meiden. Zat landen met hun eigen wetten van de jungle dat ze je gewoon omleggen.
waarom ken je deze wetten zo goedquote:Op zondag 11 december 2016 23:49 schreef Kurovski het volgende:
Minderjarig is een 'no-go' Je bent trouwens ook in eigen land vervolgbaar als je dat aan de andere kant van de wereld doet. Beter hou je je niet bezig met te jonge meiden. Zat landen met hun eigen wetten van de jungle dat ze je gewoon omleggen.
Badooquote:Op zondag 11 december 2016 23:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik had laatst een meisje van 17 op badoo ontmoet en die wilde afspreken. Ik zei toch maar nee voor de zekerheid...
Moet kunnen. Ken wel meisjes van 15 die neuken met gasten van 19.quote:Op zondag 11 december 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Als 20 jarige een 17 jarige. Is dat ook een no go?
wie is een kneus hier naast jou?quote:Op zondag 11 december 2016 23:51 schreef zeer het volgende:
Wat doen al deze kneuzen in dese waardevolle sc trouwens?
Geen Tinder gebruiken.quote:Op zondag 11 december 2016 23:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast. zoveel makkelijke chicks op badoo.
Ik open mn zin altijd met " neuken?" en altijd raak.
pedo spelen. Idk hier was toch een pedo actief?quote:Op zondag 11 december 2016 23:51 schreef zeer het volgende:
Wat doen al deze kneuzen in dese waardevolle sc trouwens?
Zie ikzelf geen probleem in, maar als 40-jarige een chick doen van 18 vind ik bedenkelijk. Ik hanteer zelf 19+ als vuistregel, maar liever 28+. Is ook gewoon leuker.quote:Op zondag 11 december 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Als 20 jarige een 17 jarige. Is dat ook een no go?
ohja ok, 19 kan wel maar 18 is belachelijkquote:Op zondag 11 december 2016 23:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zie ikzelf geen probleem in, maar als 40-jarige een chick doen van 18 vind ik bedenkelijk. Ik hanteer zelf 19+ als vuistregel, maar liever 28+. Is ook gewoon leuker.
boomen of veltink?quote:Op zondag 11 december 2016 23:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Geen Tinder gebruiken.![]()
Sowieso gebruik geen dating app maar badoo is
Op KLM-vluchten naar de Fillipijnen wordt er standaard een pamflet uitgedeeld waar dat op staat. Laat je ook niet in met (soft)drugs. Bij briefing als je naar een land word gestuurd wordt er ook op gewezen.quote:
Jaquote:Op zondag 11 december 2016 23:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nou ik had vorig jaar met een veertienjarigeben ik nu pedo?
hoe oud was je danquote:Op zondag 11 december 2016 23:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nou ik had vorig jaar met een veertienjarigeben ik nu pedo?
ik snap ook niet waarom iemand homo zou zijnquote:Op maandag 12 december 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Snap sowieso niet waarom je onder de 18 zou willen neuken. Dat zijn geen vrouwen, maar meisjes.
Als je zelf 18 bent ander verhaal, maar als volwassen vent, kom aan zeg.
Maar een 19 jarige kan dan weer wel toch?quote:Op maandag 12 december 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Snap sowieso niet waarom je onder de 18 zou willen neuken. Dat zijn geen vrouwen, maar meisjes.
Als je zelf 18 bent ander verhaal, maar als volwassen vent, kom aan zeg.
zoals moira?quote:Op maandag 12 december 2016 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Ieder z'n ding. De 1 zweert bij[b] kaksex[/b], de rest moet er niets van hebben. Zolang niemand misbruikt of mishandeld wordt, kan het mij vrij weinig schelen.
Moet je dagelijks kakken?quote:Op maandag 12 december 2016 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Ieder z'n ding. De 1 zweert bij kaksex, de rest moet er niets van hebben. Zolang niemand misbruikt of mishandeld wordt, kan het mij vrij weinig schelen.
Om de dagquote:Op maandag 12 december 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je dagelijks kakken?
Jij niet?quote:Op maandag 12 december 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je dagelijks kakken?
Wij hadden laatst een stagiair die volgens mij 27 was en hij had een vriendin van 16. En ze hadden al 2 jaar. Toen had ik wel even zoiets van wtf, maar als alle ouders daarmee akkoord gaan, wie ben ik dan om er wat van te zeggenquote:Op zondag 11 december 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Idk ik ben dus 20 en vriendin is 17 bijna 18 wel.. maar we hebben al een tijd. Nooit slecht gevoel bij gehad ofzo. Soms is ze in dr mind volwassener dan mij
Kan geschieden, maar ik maak er geen hobby van.quote:Op maandag 12 december 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar een 19 jarige kan dan weer wel toch?
ik schijt soms 3 x op 1 dag.quote:Op maandag 12 december 2016 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is al jaren zo bij mij. Eet verder prima.
Pics van die vriendinquote:Op maandag 12 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een stagiair die volgens mij 27 was en hij had een vriendin van 16. En ze hadden al 2 jaar. Toen had ik wel even zoiets van wtf, maar als alle ouders daarmee akkoord gaan, wie ben ik dan om er wat van te zeggen
faka?quote:Op maandag 12 december 2016 00:07 schreef defokkingfoker het volgende:
IK ZWEER WHOLLAH ZIT NU TE POEPEN
Ik voel mij topfit, dus ik zie niet in waarom het ongezond is hahaha. Zal de huisarts maar eens consulten: Ik kak al jaren om de dag, heb ik kanker?quote:Op maandag 12 december 2016 00:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik schijt soms 3 x op 1 dag.
Om de dag schijten is niet gezond joh of je eet niet fatsoenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |