picsquote:Op maandag 12 december 2016 00:07 schreef defokkingfoker het volgende:
IK ZWEER WHOLLAH ZIT NU TE POEPEN
als je dat googeld dan weet je zeker dat je dat antwoord krijgt.quote:Op maandag 12 december 2016 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel mij topfit, dus ik zie niet in waarom het ongezond is hahaha. Zal de huisarts maar eens consulten: Ik kak al jaren om de dag, heb ik kanker?
idk zit op de pot met mobiel. Kak ging er wel lekker smooth uit. Denk dat ik maar 5x hoef te wegenquote:
Volgens google wel, RIPquote:Op maandag 12 december 2016 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel mij topfit, dus ik zie niet in waarom het ongezond is hahaha. Zal de huisarts maar eens consulten: Ik kak al jaren om de dag, heb ik kanker?
Koffie en cake op je begrafenisquote:
Oké nu picsquote:Op maandag 12 december 2016 00:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn zusje, maar dan jonger
Moet ik sowieso maar ergens eens op papier zetten. Zonder gekheid, je weet nooit wanneer je gaat. Als je wat wensen op papier zet wanneer het nog kan, geen gek idee eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Koffie en cake op je begrafenis
Je bent ziek raar hahahquote:Op maandag 12 december 2016 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
heeft iemand choroform haar nr? ik moet haar appen
ja ikquote:Op maandag 12 december 2016 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
heeft iemand choroform haar nr? ik moet haar appen
Ik heb dat al gedaan. Niet als in een testament, maar wel hoe ik zou willen dat m'n begrafenis zou moetenquote:Op maandag 12 december 2016 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet ik sowieso maar ergens eens op papier zetten. Zonder gekheid, je weet nooit wanneer je gaat. Als je wat wensen op papier zet wanneer het nog kan, geen gek idee eigenlijk.
Op zich heb je gelijk; al denk je ook wel beetje van, is het daar niet beetje te vroeg voorquote:Op maandag 12 december 2016 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet ik sowieso maar ergens eens op papier zetten. Zonder gekheid, je weet nooit wanneer je gaat. Als je wat wensen op papier zet wanneer het nog kan, geen gek idee eigenlijk.
Ik heb volgens mij bij mijn ouders nog wat liggen. Ga in ieder geval wel weer wat op papier zetten.quote:Op maandag 12 december 2016 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb dat al gedaan. Niet als in een testament, maar wel hoe ik zou willen dat m'n begrafenis zou moeten
oke gedaanquote:Op maandag 12 december 2016 00:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Vraag het nummer van sjarissa hahah of haar snap
DM dan, moeilijk persoon ben jequote:
quote:Op maandag 12 december 2016 00:16 schreef dopfles1 het volgende:
KLB / [KLB SC] Saluutjes II
ja
post 86 pagina 4
-gr jesse-
mag ik je nummer trouwens? dan whtaspp ik je
heb dit gestuurd
ben ik ja. goed gediagnosticeerd.quote:Op maandag 12 december 2016 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DM dan, moeilijk persoon ben je
Eh ja okeequote:Op maandag 12 december 2016 00:18 schreef dopfles1 het volgende:
Sjarissa Zijlstra
Chat Conversation Start
You and Sjarissa Zijlstra aren't connected on Facebook
Sun 11:39pm
KLB / [KLB SC] Saluutjes II
ja
post 86 pagina 4
-gr jesse-
mag ik je nummer trouwens? dan whtaspp ik je
/carequote:Op maandag 12 december 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is befbekje een ongelofelijke kneus
Maar ja, - klachten over moderatie worden niet besproken -
wat is dat?quote:Op maandag 12 december 2016 00:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Anders moet je vragen of je opdate komt naar afslag30. Als ze ja zegt kan je nog altijd andere locatie zoeken
hoezoquote:Op maandag 12 december 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie?quote:Op maandag 12 december 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, - klachten over moderatie worden niet besproken -
nee ik ben geen jongere. ik nodig haar wel bij mij thuis uitquote:Op maandag 12 december 2016 00:22 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ontmoetingsplek voor jongeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |