Haha.. Sorry, gap.. Tis laat.. Thanksquote:Op zondag 11 december 2016 23:15 schreef Geralt het volgende:
Het woord wat je zocht was: "uitweiden".
Geen dank.
Geen dank. Hier een klein stukje goeie film voor jou:quote:Op zondag 11 december 2016 23:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haha.. Sorry, gap.. Tis laat.. Thanks..
Het woord wat je zocht was: "goede"..quote:Op zondag 11 december 2016 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen dank. Hier een klein stukje goeie film voor jou:
Als ik goede bedoelde had ik dat wel gezegd getypt.quote:Op zondag 11 december 2016 23:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het woord wat je zocht was: "goede"..
Geen dank..
hast du einen visa babyquote:Op zondag 11 december 2016 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen dank. Hier een klein stukje goeie film voor jou:
Dat zeg ik niet, want dan zaag jij het na!quote:
Dat is de meest slechte Duitse nasynchronisatie allertijden. Denk niet dat er veel Duitsers zijn die daar iets van snappen.quote:Op maandag 12 december 2016 09:52 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Terechte klakt, behalve als het om New Kids gaat. In het Duits is dat nog grappiger.
verruckte mongul jah bittequote:Op maandag 12 december 2016 10:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is de meest slechte Duitse nasynchronisatie allertijden. Denk niet dat er veel Duitsers zijn die daar iets van snappen.
Sogar, das ist eine grosse feuerball, jungen!quote:Op maandag 12 december 2016 10:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is de meest slechte Duitse nasynchronisatie allertijden. Denk niet dat er veel Duitsers zijn die daar iets van snappen.
Duitsland had 25 jaar eerder al Manta, Manta dus die New Kids waren een beetje oud nieuws daar.quote:Op maandag 12 december 2016 10:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger flodder. Wil niet zeggen dat je niks nieuws kan maken in dit genre.quote:Op maandag 12 december 2016 10:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Duitsland had 25 jaar eerder al Manta, Manta dus die New Kids waren een beetje oud nieuws daar..
The A-Team is al cult, maar Das A-Team auf Deutsch is nog veel culterder!quote:
es gibt keinen plan B!quote:Op maandag 12 december 2016 13:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The A-Team is al cult, maar Das A-Team auf Deutsch is nog veel culterder!
Maar daar is natuurlijk geen reet aan.quote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Sosa het volgende:
Veel Duitse zender hebben overigens een tweetalige uitzending.
Op je afstandsbediening zit een I-II knop, daarmee kun je (vnl. bij films) gewoon naar de Engelse audio schakelen.
nee das waarquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar daar is natuurlijk geen reet aan.
In het duits heet hij gewoon Face hoor.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 15:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
es ist toll wen ein plan zusammen kommst Ich liebe es wenn ein Plan funktioniert - tekst van hannibal das A-team
Verder heb ik vroeger vaak genoeg de James Bond films op de duitse zender gekeken.![]()
Der mann mit das goldene pistol. Der Mann mit dem goldenen Colt![]()
Hol schon mal den Wagenquote:Op maandag 12 december 2016 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
HARRY FAHR DOCH MAL DEN WAGEN VOR
Ik kan er nog steeds niet aan wennen.. Het went nooit..quote:Op maandag 12 december 2016 16:00 schreef Leandra het volgende:
Je zou denken dat jij daar wel aan gewend was TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |