O, sorry dat ik schold dan. Ik trek het me altijd persoonlijk aan als ik de naam Hans zie.quote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry in grtd gebruiken we heel vaak bedankt hans
moet je maar eens mycroften op bedankt hansquote:Op zondag 11 december 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, sorry dat ik schold dan. Ik trek het me altijd persoonlijk aan als ik de naam Hans zie.
ja hoorquote:
Ja chill. Beetje moe maar verder wel chill. Ging je vanavond nou naar die film?quote:
Ja, echt.quote:
hier herken je de grootste racisten aanquote:Op zondag 11 december 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Vind alles best hoor, maar hier beetje racistisch zitten doen en dan ook nog doen alsof je van niks weet... Echt walgelijk gedrag.
Ja echt, dat zijn vaak de meest erge. Het gewoon zelf niet doorhebben.quote:Op zondag 11 december 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
hier herken je de grootste racisten aan
ik ben gwn trotse WASPquote:Op zondag 11 december 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt, dat zijn vaak de meest erge. Het gewoon zelf niet doorhebben.
T'is niet te gleuven.quote:Op zondag 11 december 2016 22:57 schreef TARDIS. het volgende:
niet te geloven dat nou juist braddie zo'n vieze racist blijkt te zijn
Volgens mij word ik hier ook Hans genoemd omdat ik dat wel eens typte een hele tijd geleden.quote:Op zondag 11 december 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je maar eens mycroften op bedankt hans
o heb ik tijdens werk ookquote:Op zondag 11 december 2016 22:57 schreef zeer het volgende:
[..]
je vakantie doet goede dingen voor je zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |