geef me anders ff abo dan blokkeer ik je wel gewoonquote:Op zondag 11 december 2016 22:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als jij nou eens uitlogt he, hoef je ook de dingen die ik hier gewoon plaats niet te lezen.
Is goed Nielsquote:Op zondag 11 december 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
geef me anders ff abo dan blokkeer ik je wel gewoon
Ken ik nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
@2nutz nootjes 2nutz tweenoot nootmans
oke hansquote:
Ja, stop gewoon, ik tr alles.quote:
dood aan de lacistenquote:Op zondag 11 december 2016 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd gewoon op met deze racistische aantijgingen
Je TRt maar een end weg, maar zolang ik niets racistisch post begrijp ik niet wat je probleem isquote:
Druk ik m'n DMs gewoon doorheen hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
geef me anders ff abo dan blokkeer ik je wel gewoon
hjb tyfus naziquote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je TRt maar een end weg, maar zolang ik niets racistisch post begrijp ik niet wat je probleem is
Niels z`n superscriptquote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Druk ik m'n DMs gewoon doorheen hoor.
sorry in grtd gebruiken we heel vaak bedankt hansquote:
Schijnheilig van je.quote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je TRt maar een end weg, maar zolang ik niets racistisch post begrijp ik niet wat je probleem is
amaquote:
waar rape is, is Nielsquote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Druk ik m'n DMs gewoon doorheen hoor.
walgelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |