goedquote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier had uw anus kunnen staan.
Deze is goedquote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even The Grand Tour naar binnen trekken
Hallo Tim Kuik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik hem niet gezienquote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik kon hem niet weghalen omdat Dima het topic volpostte.
Kap eens met trollen johquote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk ik op treinmeisje dr vriendje fb
had ie nieuwe pf foto gezet (sterke picca) en zo reactie van iemand deed ik zo twijfelen of het miss wel uit is gegaan
ik kijk zo in vriendelijst is ze geen vrienden meer met treinmeisje! het is UIT oh mijn god !
ik kwam haar donderdagavond nog tegen op station! ik zag haar in de verte en we zouden elkaar tegemoet lopen, maar ik keek gelijk naar grond en daarna liepen we elkaar voorbij pfff
wat een mongool ik
had zo makkelijk rebound voor haar kunnen zijn als ik me neit als mongool had gedragen tering
Dima stop eens...quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
had ie nieuwe pf foto gezet (sterke picca) en zo reactie van iemand deed ik zo twijfelen of het miss wel uit is gegaan
ik kijk zo in vriendelijst is ze geen vrienden meer met treinmeisje! het is UIT oh mijn god !
ik kwam haar donderdagavond nog tegen op station! ik zag haar in de verte en we zouden elkaar tegemoet lopen, maar ik keek gelijk naar grond en daarna liepen we elkaar voorbij pfff
wat een mongool ik
had zo makkelijk rebound voor haar kunnen zijn als ik me neit als mongool had gedragen tering
ga je ooit een boek uitbrengen denk je?quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een mongool ik
Krijgt 'ie dan wel een co-writer?quote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef zeer het volgende:
[..]
ga je ooit een boek uitbrengen denk je?
Oke Bra... Oh wachtquote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef HPLC het volgende:
ik ga nooit meer KLB SC als je weghaalt ok
Stuur dickpics danquote:
Door en door verrotquote:Op zondag 11 december 2016 22:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is hier nooit gezellig geweest.
Ben je al eens bij de Beren geweest? Is naast Happy Italyquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Chloroform het volgende:
Heb wel medelijden met braddie hoor
De lucht is hier ook door en door verrot.quote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we maken een wandeling door de buitenlucht
Nee, zijn jullie daar geweest?quote:Op zondag 11 december 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je al eens bij de Beren geweest? Is naast Happy Italy
Full HDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |