Inderdaad, best jammer eigenlijk. Het is een beetje als een nachtkaars uitgegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als RLS stelt het ook niks meer voor. Productie is het duidelijk aan het afraffelen. Ze zijn er ook bijna.
Ik denk dat de slechte kijkcijfers daar debet aan zijn. Vraag me af of ze dit format in het buitenland kunnen verkopen..quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Inderdaad, best jammer eigenlijk. Het is een beetje als een nachtkaars uitgegaan.
Ik wist niet dat het zo slecht werd bekeken. Dacht ook juist dat het uit het buitenland kwam. Goed, het concept is best ok eigenlijk, maar er moet even aan geschaafd worden nu...quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik denk dat de slechte kijkcijfers daar debet aan zijn. Vraag me af of ze dit format in het buitenland kunnen verkopen..
Duidelijkere regelgeving, want concept is zo lek als een mandje. De echte gekken poepen gewoon in de woonkamer en jagen zo 75% van de overige bewoners weg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo slecht werd bekeken. Dacht ook juist dat het uit het buitenland kwam. Goed, het concept is best ok eigenlijk, maar er moet even aan geschaafd worden nu...
Lieke had gewoon een enorm slecht antwoord op de vraag die Larissa stelde.quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kansloze drama stemming. Lieke had ik zeker bij de laatste 3 gegund. Wat een sneu wijf die Larissa. Het was zo makkelijk om nu die andere kleine meid, weet haar naam niet, weg te stemmen. Nou, Baldr moet het dan maar gaan winnen en anders Vito. Iemand anders gun ik het zo 123 niet.
Ik vind haar niet gemeend over komen, Baldr wel met huilen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:15 schreef Sangha het volgende:
Ik schakel ook steeds later in omdat ik er niet heel veel meer aan vind. Ze vervelen zich ook stierlijk denk ik. In de avond doen ze een spelletje en daar is het wachten op...![]()
In de uitzending krijgen we nu iedere avond een rondje waarin iedereen wordt gevraagd naar haar of zijn doelen en dan vervolgens nog een interview van de crew. Dan stapt Nicolette binnen en krijgen we weer 5 minuten emo-tv...![]()
Die kop van larissa trouwens, ik weet dat ze verdrietig was, maar ze keek er zo raar bij, we moesten een beetje lachen... Nou gelukkig was er nog het 'sigaretten-in-de-wasmachine-incident', eindelijk even iets 'spannends'...
/klaag-modus uit
Dat hadden wij ook, leek een beetje theater... Dat van Baldr lijkt wel echt ja, maar er is ook een kantelpunt. dan kan het nog zo echt zijn, maar dan denk ik 'ja nu klaar met dat gejank'...quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:02 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind haar niet gemeend over komen, Baldr wel met huilen.
Vond ik wel, prima zelfs.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke had gewoon een enorm slecht antwoord op de vraag die Larissa stelde.
Prima methode.quote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Okee dus het worden de laatste 6 die met hun stemmen bepalen wie er wint.
Had echt gedacht dat ze alle 100 moesten stemmen op een winnaar.quote:Op maandag 19 december 2016 20:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prima methode.
Goeie exit wel vandaag.
Nu Vito eruit en dan Tarek en dan staan er wat mij betreft drie eindbazen in de finale (top 3).
Dat zou te onevenwichtig zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 20:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Had echt gedacht dat ze alle 100 moesten stemmen op een winnaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |