mijn gedachten zijn al een open boek hierquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Typisch doet een beetje rebels over zijn lengte. We praten niet over je gewicht.
Oh ja, daar zijn alle voorzieningen die je ndoig hebt hebt jaquote:
Dat kan ik je wel aanraden ja, die werken best chillquote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga nog wel voor mezelf zo'n tekentablet fixenmisschien met kerst
quote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn gedachten zijn al een open boek hier
moet ik dan ook nog mijn uiterlijke kenmerken duidelijk aan gaan geven?
metropoolquote:Op zondag 11 december 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn alle voorzieningen die je ndoig hebt hebt ja
quote:Op zondag 11 december 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier in heel 2016 nog niet zo druk geweest als nu. M.u.v. sommige nachten.
Ja, nee niet helemaal.quote:Op zondag 11 december 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze emoticon gebruik jij in elke post, behalve in bepaalde posts
Dit is dubbelop.quote:
kryg de tyfusquote:Op zondag 11 december 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dames, het was me een waar genoegen. Ik ben moe dus ik ga slapen.![]()
Berghuis. Vind echt al heel lang dat die jongen veel meer speelminuten verdiend. Is zoveel beter dan bassie de clownquote:
Fries?quote:Op zondag 11 december 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik ben lichtelijk zenuwachtig voor morgen. Help.
Jongequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je wat kan doen aan de temperatuur
quote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge
NeeHad gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah komt wel goed als je al goede referentie hebt toch. Maar logisch dat je zenuwachtig bent
Success
Dat gun je niemand.quote:Op zondag 11 december 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Denk wel dat ik 10 maanden lang een nolifer word als ik word aangenomen aangezien het btje pittige stage is
Thnks bbyquote:Op zondag 11 december 2016 23:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Had gekund![]()
Ah komt wel goed als je al goede referentie hebt toch. Maar logisch dat je zenuwachtig bent
Success
Maar is wel m'n droomrichting-ish + goede projectbasis als ik master wil gaan doenquote:
Of je bent gewoon een onaantrekkelijke jongen.quote:Op maandag 12 december 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zie ik door een groep op Tinder m'n eigen profiel. Worden maar 2 van m'n foto's weergeven. Daarom had ik zo weinig matches bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |