Bedoening, kut. D'r lopen er sowieso een stuk of 3 bij die de eerstvolgende training bij mij over de boarding vlogen. Stelletje lamlendelingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:37 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een trieste bedoeling weer vanavond! voetballend echt he-le-maal niks, tegen de nummer laatst in de tweede helft welgeteld 2 schoten waarvan 1 op doel
lijkt wel of Twente genoegen neemt met een puntje tegen, ik zeg het nog maar een keer, de nummer laatst!
Celina lozen zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:53 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Bedoening, kut. D'r lopen er sowieso een stuk of 3 bij die de eerstvolgende training bij mij over de boarding vlogen. Stelletje lamlendelingen.
Heb me kapot zitten ergeren aan die tikjes breed en terug, laffe hapquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
Celina niet gezien, bij Seys lukte weinig en Unal heeft nauwelijks een bal gehad. en dan hebben we het nog niet eens over dat gekloot met breedte-passes achterin en dat bejaarden tempo![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:20 schreef Frutsel het volgende:
http://www.knvb.nl/nieuws(...)ren-naar-categorie-2
Nu officieel ook in Categorie 2
Fixed..quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Assaidi waarschijnlijk pas eind maart / begin april weer beschikbaar door spierblessure
dus voorlopig moeten we het doen met Celina, Seys en Yeboah op de vleugels...
Is het weer zover ja? Lekker Twente pestenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:02 schreef Ties02 het volgende:
2500 euries boete voor een Hasj Coke en Pillen doek tegen Heracles
En Ajax uit is uitverkocht!
Wel hilarisch:quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is het weer zover ja? Lekker Twente pesten
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
Yeboah wil z'n best doen, zodat er Europees voetbal gehaald wordt
En Feyenoord en Grunnquote:
Nee, ik wil dat Twente zo hoog mogelijk eindigt en dat Feyenoord kampioen wordtquote:Op zondag 5 maart 2017 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want je ziet Sparta als een directe en Groningen juist niet bedreiging?
Uh oké.
Say whut?quote:Op zondag 5 maart 2017 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat Twente zo hoog mogelijk eindigt en dat Feyenoord kampioen wordt
Rare mafklapper ben jijquote:Op zondag 5 maart 2017 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang jij je er maar goed bij voelt of zo.quote:Op zondag 5 maart 2017 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |