quote:Op zondag 18 december 2016 10:38 schreef Mineola het volgende:
Wij hebben ook uitgepakt! Het pakje stond al dagen te lonken op de kast, buiten bereik van grijpgrage handjes
[ afbeelding ]
Maar toen mocht het open, en zoveel cadeaus!!!en zo superleuk ingepakt ook, ik hou daarvan
![]()
[ afbeelding ]
En toen mocht er eindelijk uitgepakt worden![]()
De cadeaus waren een schot in de roos! De heren waren dolblij met de muziekinstrumenten (papa wat minder), de klei en de puzzel, en ik met de rest: een agenda, vrolijke sokken
superlekkere chocola en m'n favo thee en zeep
![]()
![]()
heel erg bedankt lieve Danic! Toch?!
We zijn er heel blij mee! Ik zat trouwens totaal niet in de richting met mijn verdenking, hahaha!
Ah zo! Ik had de link gelegd met Babette en haar rol in GTST (haar naam in de serie). De vlag wilde ik nog Google voor aanslingeren maar luiquote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Danic, die hints op papier waren een Brabantse vlag en Google maar even hoe de zoon van Babette van veen & Bas Westerweel heet![]()
De link naar die band werk niet meer en ik kan het me echt niet meer herinneren.... Help me eens?
Verder had ik nog in een post de letters van houdoe dikgedrukt (niet dat ik dat ooit zegmaar toch een hint he) en ik had in een plaatje een sterrenstelsel verwerkt.
En tenslotte als je goed kijkt naar mijn usericon, zit er een 'space' in de piek
Graag gedaan! Fijn dat alles in de smaak valt en hopelijk zijn de meiden ook blij met hun cadeausquote:Op zondag 18 december 2016 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
De cadeaus voor de meiden laat ik nog dicht
Voor het openmaken daarvan ben ik niet gezwicht.
De rest vanmorgen uitgepakt
[ link | afbeelding ]
Dit al toen het binnen kwam jammie
[ link | afbeelding ]
cadeau 1
[ link | afbeelding ]
komt altijd op
[ link | afbeelding ]
cadeau 2
[ link | afbeelding ]
beetje wazig helaas. Maar precies wat ik zocht
[ link | afbeelding ]
cadeau 7
[ link | afbeelding ]
die kiep ik zo al in bad[ link | afbeelding ]
8-9-10
[ link | afbeelding ]
die moeten wachten tot mei. Wel helemaal wat ik zocht
3-4-5-6- moeten nog even wachten.
bedankt kazy. ik had geen idee dat jij mijn santa was
Ik ook niet, maar dat hoeft ook niet!quote:Op zondag 18 december 2016 13:27 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb niet meegedaan maar wilde even zeggen dat ik iedereen zo creatief vind hier![]()
Misschien volgend jaar?als ik durf, ik ben totaal niet creatief
![]()
Hahaha jaquote:Op zondag 18 december 2016 11:31 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al tijd gehad?![]()
Wij hebben vanochtend uitgepakt! N. rende direct op de doos af en begon gelijk te scheuren. Ze vindt wel dat ze 1,5 is en dat het leven dan heel zwaar is momenteel, dus toen de doos niet binnen 2 tellen geopend was was het brullen geblazen.Een tutteldoekje voor de baby, een puzzel voor N., een superfoute varkenskerstbal voor mama, wat chocola, een pollepel en kaarsjes, wat een leuk pakket!
Dankjewel Sparkling! Ik had echt nog geen idee dat jij het was, maar je kaart was lekker rechttoe rechtaan.
![]()
[ afbeelding ]
Ohhh ja nu weet ik het weer! Die mind the gap was een verwijzing naar mn usericon om daarbij de gap te mindenquote:Op zondag 18 december 2016 13:29 schreef danic het volgende:
[..]
Ah zo! Ik had de link gelegd met Babette en haar rol in GTST (haar naam in de serie). De vlag wilde ik nog Google voor aanslingeren maar lui![]()
Die dikke letters zijn me nooit opgevallen![]()
En je usericooninderdaad!
Die website heb ik al weggeklikt maar het was een Brits bandje 'mind The gap' die allemaal covers zingen. Ik heb alles uitgespit maar geen namen gevonden die op jouw gezin duiden.....
Grappig dat ik dit dus allemaal over het hoofd heb gezien en het toch goed had
Jezus! Ik heb gewoon 3 uur van mijn leven aan die site gegevenquote:Op zondag 18 december 2016 19:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ohhh ja nu weet ik het weer! Die mind the gap was een verwijzing naar mn usericon om daarbij de gap te minden
quote:Op zondag 18 december 2016 19:44 schreef danic het volgende:
[..]
Jezus! Ik heb gewoon 3 uur van mijn leven aan die site gegeven
Fap. Ik quote even mezelf. Ik had ze al uitgepakt hoor en ben echt superblij.quote:Op zondag 18 december 2016 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
Oh Faptist, wat een geweldig leuke cadeaus. En wat een lief kaartje![]()
Riley zit nu als ontbijt de chocolade Sinterklaas te eten.
Vanavond komen de foto's.
Erg bedankt![]()
![]()
Liefde! Ik had het niet gezien. Zo leuk!quote:Op zondag 18 december 2016 20:30 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Fap. Ik quote even mezelf. Ik had ze al uitgepakt hoor en ben echt superblij.
Ik was alleen een dagje naar de sauna. Daarna eten en Riley op bed en zo.
Ik ga nu de foto's doen. Sorry![]()
Maar echt. Ik ben super erg verwend door je en was echt ontroerd door je kaartje en je leuke cadeaus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |