Hopelijk krijg je een hoge belastingaanslag dit jaarquote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen die aanslagen gaan aanmoedigenmensen die blij zijn omdat er mensen zijn omgekomen tijdens een aanslag
!!!!!
Einde van m'n eenmalige "politieke" problemenkwestie mening.
En jij en Haags?quote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat WCH en ik twee verschillende entiteiten zijn.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zo denkenquote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen die aanslagen gaan aanmoedigenmensen die blij zijn omdat er mensen zijn omgekomen tijdens een aanslag
!!!!!
Einde van m'n eenmalige "politieke" problemenkwestie mening.
ben jij vervangen door een bot want je wordt alsmaar irritanterquote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je een hoge belastingaanslag dit jaar
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat WCH en ik twee verschillende entiteiten zijn.
niet alles kun je meteen meteen doen. Merendeels wel gewoon zelfde. Bijv vis ofzo of whatever bak ik dan wel snel maar heb dan al gemarineerd en allesquote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het dan niet jammer dat je het 's avonds dan moet opwarmen en het niet meer vers is?
Ik heb het geleerd van de meesteres in irritant doenquote:Op zondag 11 december 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ben jij vervangen door een bot want je wordt alsmaar irritanter
Me neither. Man man manquote:Op zondag 11 december 2016 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zo denken
Jeetje, burrrrrnquote:Op zondag 11 december 2016 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd van de meesteres in irritant doen
ahh oke, dat is wel handig. Ik kook zo simpel dat het niet veel nut heeft eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2016 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
niet alles kun je meteen meteen doen. Merendeels wel gewoon zelfde. Bijv vis ofzo of whatever bak ik dan wel snel maar heb dan al gemarineerd en alles
komt ze wel eens buiten?quote:Op zondag 11 december 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn kat heeft tot nu toe nog nooit een haarbal uitgekotst in huis moet ik mij problemen maken of wat
gwn goed opgevoedquote:Op zondag 11 december 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn kat heeft tot nu toe nog nooit een haarbal uitgekotst in huis moet ik mij problemen maken of wat
Dan doet ie het vast daar tochquote:
zondequote:Op zondag 11 december 2016 16:52 schreef Oberkullie het volgende:
Ben maar aardappels aan het bakken bij gebrek aan krulfriet
misschien plast en kotst ze tegelijkquote:Op zondag 11 december 2016 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze is echt superkort buiten om een plasje te plegen tbh
Moest lachen dunno whyquote:Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien plast en kotst ze tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |