quote:Op zondag 11 december 2016 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch gauw een half procent van het totaal, gefeliciflapstaart
ben alleen WCHquote:Op zondag 11 december 2016 15:38 schreef Oberkullie het volgende:
Is het jullie ooit opgevallen dat Haags, Niels en WCH nooit tegelijkertijd posten
Ja toevallig he. Net als Oberkullie, sanasoufi en kdricklamarquote:Op zondag 11 december 2016 15:38 schreef Oberkullie het volgende:
Is het jullie ooit opgevallen dat Haags, Niels en WCH nooit tegelijkertijd posten
star wars in een kledingwinkel?quote:Op zondag 11 december 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Net met een wildvreemde een gesprek gehad over Star Wars in een kledingwinkel.
Ze hadden daar een trui en tshirt van Star Wars.quote:Op zondag 11 december 2016 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
star wars in een kledingwinkel?
Daar past de millennium falcon toch nooit in, gekkenhuis
'Ga je mee naar het pashokje? Dan kan je mijn lightsaber zien'quote:Op zondag 11 december 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Net met een wildvreemde in een kledingwinkel een gesprek gehad over Star Wars.
Heb je toch niet nodig, iedereen ziet dat je jabba cosplayedquote:Op zondag 11 december 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hadden daar een trui en tshirt van Star Wars.
Zijn vriendin stond er ook bij.quote:Op zondag 11 december 2016 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Ga je mee naar het pashokje? Dan kan je mijn lightsaber zien'
SMOOOOOTHquote:Op zondag 11 december 2016 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Ga je mee naar het pashokje? Dan kan je mijn lightsaber zien'
??? waarom post je zoquote:
flinke douchecabinequote:Op zondag 11 december 2016 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom douchen cachie
Bikini wel aan hoor ben preuts
Ik ben niet preuts hoorquote:Op zondag 11 december 2016 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom douchen cachie
Bikini wel aan hoor ben preuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |