Het was toch wel wat geweest als uitgerekend vandaag een Rus had gewonnen, gezien dat gedoe over 31 Russische biatleten die op de lijst van WADA staan..quote:Op donderdag 15 december 2016 18:11 schreef Columbiafan het volgende:
De alien gaat weer eens winnen.
31quote:Op donderdag 15 december 2016 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was toch wel wat geweest als uitgerekend vandaag een Rus had gewonnen, gezien dat gedoe over 31 Russische biatleten die op de lijst van WADA staan..
Ik schrok toen ik de commentator zijn leefde hoorde zegen, indrukwekkend jaquote:Op donderdag 15 december 2016 18:27 schreef heywoodu het volgende:
Die Sebastian Samuelsson van Zweden is nog maar 19 joh, die maakt een goede indruk dit seizoen
Nee, maar als we bij de volgende World Cup Russen missen kun je wel voorzichtige conclusies trekken misschienquote:
Van 1997 dus, terwijl er van 1996, 1995 en 1994 in totaal maar negen (redelijk in de marge) meedoen vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik de commentator zijn leefde hoorde zegen, indrukwekkend ja
gemistquote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef heywoodu het volgende:
Komrad! Live Facebook interview met Doro bij de ARD, waar iedereen vragen op kan sturen
https://www.facebook.com/(...)os/1798726957033163/
Edit: Het is net afgelopen
net het resultaat van vandaag bekeken en de prestatie van Svendsen is hoopvol. Bijna even snel in de laupe.quote:
Ik vond vooral de fans die "Gabi! Gabi! Gabi!" scandeerden wel leuk, even een soundbite van gemaakt.quote:
Ik ben heel benieuwd..het zou erg mooi zijn als ze de achtervolging kan halenquote:
Commentator snapt het niet helemaal (de Duitse)quote:
Idd. Ik kijk as always naar Eurosport. Herbert Cool, met een C zoals in cool.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Commentator snapt het niet helemaal (de Duitse)![]()
"Top-22 van de Nation Cup plaatst zich en om dat te halen hebben ze een sterke Russische gehaald."
Zuid-Korea mag sowieso iemand sturen, heeft niks met die top-22 te maken
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:46 schreef heywoodu het volgende:
Als ik het goed hoor gaat Koukalova van start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |