voor hen is het al fantastisch om hier te mogen deelnemen dus die gaan niet sparenquote:Op woensdag 28 december 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Tandy en Davies was zou ik toch lekker m'n verlies nemen, rustig de boel finishen en in de achtervolging vanaf 45s kijken wat je kunt doen.
Die zullen ook gewoon niet laatste willen eindigen lijkt me, dan kun je beter alles op deel 2 straks zetten, want buiten die 45s eindig je nu toch welquote:Op woensdag 28 december 2016 18:30 schreef komrad het volgende:
[..]
voor hen is het al fantastisch om hier te mogen deelnemen dus die gaan niet sparen
als de Italianen zo slecht blijven schieten krijgen zij die eerquote:Op woensdag 28 december 2016 18:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zullen ook gewoon niet laatste willen eindigen lijkt me, dan kun je beter alles op deel 2 straks zetten, want buiten die 45s eindig je nu toch wel
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:35 schreef heywoodu het volgende:
Irina Starykh maakt volgende week in Martell trouwens haar comeback na haar dopingschorsing. Ik voel me bijna een beetje geneigd om boe te roepen(wat ik uiteraard niet ga doen, maar toch
)
Als ik er de ballen voor heb zal ik eens proberen haar aan te sprekenquote:Op woensdag 28 december 2016 18:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Jammer dat je waarschijnlijk niet met haar kan praten, zou best interessant kunnen zij te horen hoe ze dit beleeft heeft
Fok! Sport pers kaart aanvragenquote:Op woensdag 28 december 2016 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik er de ballen voor heb zal ik eens proberen haar aan te spreken
Of er in het atletenrestaurant gewoon bij gaan zittenquote:
hoop het niet #pronowatchquote:
Laat ik het zo zeggen, Petr Koukal is niet de grootste pechvogel op aarde.quote:
Denk dat ie er inderdaad wel een aardig kunstje op kan doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Petr Koukal is niet de grootste pechvogel op aarde.
Ik ben nog nooit bij een World Cup geweest, maar ik denk dat er twee hele goede mogelijkheden zijn als je geen fan van de Duitsers bent (ik, om je vraag te beantwoordenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:58 schreef nils7 het volgende:
Mijn ouders zijn hier mega fan van en ik zou ze (binnen enkele jaren) een keer hun een wedstrijd + verblijf cadeau willen doen als een soort van bedankt voor alle jaren zeg maar.
Soms kijk ik wel eens mee als ik bij hen ben maar veel weet ik er niet van waar je zo iets kan regelen.
Nu scroll ik een keer door sport heen en wellicht dat mensen van hier er wel eens heen gaan.
Ze zijn geen fan van de Duitsers (wie wel) dus ze daar heen sturen lijkt me lastig maar iemand een idee wat er allemaal mogelijk is?
Zonde, zal allicht nog een jaartje wachten worden voor die eerste podiumplaats.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:46 schreef heywoodu het volgende:
Simon Fourcade heeft iets met een parasiet ("toxoplasmosis") en is tot februari uitgeschakeld. Knutknuttsson, Max23 en Columbiafan vinden dit niet leuk. #pronowatch
Hose auf die Knöchel hier al hoor.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:10 schreef Columbiafan het volgende:
Laura Dahlmeier docu op ARD nu. Edit: nog even geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |