Badr Hari gaat de ring weer in. Op zaterdag 10 december neemt hij het in het Duitse Oberhausen, net over de grens bij Venlo, op tegen kickbokskampioen Rico Verhoeven.![CoG-JXdWgAAXatf.jpg]()
Verhoeven daagde Hari in april dit jaar uit voor een gevecht. In het
Ziggo-programma Peptalk zei hij: "Badr, ik sta te wachten en ik sta bovenaan, dus als je nog een keer een afscheidspartijtje wil: let's go." Op social media reageerde Badr Hari al snel op de uitnodiging met de tekst 'Challenge accepted'.
Kickbokskampioen Verhoeven kijkt uit naar de clash. "Dit is het gevecht waar iedereen op heeft gewacht. Een gevecht dat de wereld niet mag missen. Badr is een geweldige vechter. Hij is vele jaren de beste geweest. Maar dit is mijn tijdperk", laat Verhoeven weten op zijn
Instagrampagina. Badr Hari sprak, zoals we van hem gewend zijn, ook duidelijke taal. "Op 10 december zal ik zijn ware aard aan de wereld tonen. Het is tijd om de echte van fake te onderscheiden", schreef de 31-jarige Amsterdammer bij de video op zijn pagina.
![image-6723294.jpg]()
Het duel is vanavond te zien zaterdag 10 december vanaf 22.00 uur op Ziggo Sport, kanaal 14. Voor de niet-Ziggoklanten mogelijk via
http://www.stream2watch.c(...)yadia-tv-live-stream. Wel een Marokkaanse stream.