Als je de fles krijgt.quote:
geen WWE gevecht héquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:15 schreef Razor21 het volgende:
Kunnen ze niet 2 honten los laten in die ring?
of een grote aapquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:15 schreef Razor21 het volgende:
Kunnen ze niet 2 honten los laten in die ring?
Nu dus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
maar wanneer beginnen ze met vechten?
Na deze partij volgens mijquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
maar wanneer beginnen ze met vechten?
hartstikke dood hartstikke dood!quote:
viesdikquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
Zo. Paulaner & saté-gehaltballetjesgenot.Laat die match maar komen.
dikzakquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
Zo. Paulaner & saté-gehaltballetjesgenot.Laat die match maar komen.
hoi LBquote:
Volgend jaar pas weer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet jij niet gewoon zwart zijn ofzo
of in het ibood topic zitten
GOOOO RICOO!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:18 schreef Montresor het volgende:
[..]
Achterlijk ras is het ook.
Go Rico!
Misschien zou ie dan moeten overwegen eens met de wedstrijd te beginnen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
nog niks aan de hand, nieky heeft dit gewoon
Moet ie wel iets meer laten zien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
nog niks aan de hand, nieky heeft dit gewoon
laat haar typen dan, lb is zoveel leuker.quote:
Glory na de anticlimax van straks.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet niet wat kutter was.
glory tot nu toe of de ibood hunt van afgelopen keer
jij kan snel schijtenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:19 schreef Anthonie24 het volgende:
ik krijg zometeen een hartaanval van de spanning!!!!
sterkte voor de nabestaandenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:19 schreef Anthonie24 het volgende:
pettis en cowboy tegen meukquote:
Heel fok hoopt hier op natuurlijk, de het spannend wordt dan he.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:19 schreef Anthonie24 het volgende:
holzken begint altijd traag, vraag me uberhaupt af of ie al achter staatquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien zou ie dan moeten overwegen eens met de wedstrijd te beginnen.
zozoquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent te mooi om risico op verwondingen te lopen
neuh hij is in de aanvallende rol, prima gewoon dit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
holzken begint altijd traag, vraag me uberhaupt af of ie al achter staat
Ik heb het idee dat Nieky wat moe is, ook zijn vorige fight.. daarom verbaasde het mij dat hij al zo snel weer de ring in gingquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet ie wel iets meer laten zien.
Badr gaat er vol opquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:21 schreef spiritusbus het volgende:
Goede kans dat Rico vs. Badr ook van deze laffe bende wordt. Badr probeert het wel, maar zal vooral lucht maaien, terwijl Rico rustig zn puntjes binnenharkt.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heel fok hoopt hier op natuurlijk, de het spannend wordt dan he.
werken voor je $#%@$#@ cheldquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Nieky wat moe is, ook zijn vorige fight.. daarom verbaasde het mij dat hij al zo snel weer de ring in ging
zo'n triest filmpje dit, schande voor de blanke nederlanderquote:
als schaken 80kg en 80cm aankwam misschienquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:22 schreef GGMM het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt die negert op Ruben Schaken?
dat soort ventjes kan je amper nederlanders noemenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zo'n triest filmpje dit, schande voor de blanke nederlander
het waren toch van die kakkertjes of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat soort ventjes kan je amper nederlanders noemen
Volgens mij wel,quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
holzken begint altijd traag, vraag me uberhaupt af of ie al achter staat
quote:
in het weekend is heul geen pauwquote:
Tweet uit de toekomst.quote:
dat zeg ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het waren toch van die kakkertjes of herinner ik me dat verkeerd?
dit is geen voetbal...dit is kikboxen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Jimbo het volgende:
ik vond het wel raar dat we een minuut stilte voor het voetbal voor joop braakhekke deden
beetje zonde van de tijd
Is joop braakhekke dood?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Jimbo het volgende:
ik vond het wel raar dat we een minuut stilte voor het voetbal voor joop braakhekke deden
beetje zonde van de tijd
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Jimbo het volgende:
beetje zonde van de tijd
Bek dicht jijquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dit is geen voetbal...dit is kikboxen.
in de aRENa doen ze ook niet aan voetballen maar dat komt ook op tvquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dit is geen voetbal...dit is kikboxen.
Dit kickboxsfeertje bevalt mij allerminst, ik voel mij hier niet thuis tussen deze patsers.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen voor die commercial is het al terecht.quote:
Mmaquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
Op de tv heb ik zonder geluid RTL7 op staan. Anthony Joshua gaat zo boksen.
Eigenlijk is dat nog veel mooier dan die Hari en Verhoeven.
Boksen
Kickboksen
Ik heb een TR gemaakt, idioot!!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kan je linkje sturen? Heb zon kanker hekel aan dat bedrijf.
Ja, zag er niet goed uit bij Holzer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me dat die Franse lamlul dit heeft?
Ik ben een stoere jongenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou je niet gaan slapen Pax? Straks nachtmerries en zo van al dit geweld.
Ik ben een stoere jongen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou je niet gaan slapen Pax? Straks nachtmerries en zo van al dit geweld.
Pax sloopt je de moeder jongen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:28 schreef GGMM het volgende:
Degene die na mijn post his 120kg zwaar. (puur vet)
KOEKOEK!quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kan je linkje sturen? Heb zon kanker hekel aan dat bedrijf.
woah zoveel raakte die zwartjoekel nou ook weer nietquote:
Stream loot voorquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:28 schreef Jimbo het volgende:
voor alle streamkijkers is het een goed idee om dit topic maar eens af te sluiten tijdens badr/rico
al die spoilers hier zijn zo pure aids
Tja. De druk hč.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:28 schreef heywoodu het volgende:
Domineer je zo'n klasse terwijl er geen hond uit Nederland kijkt, kun je voor tig kijkers je kunsten laten zien, verlies je
Dat zou ik niet echt waarderen..quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk word je morgen wakker met uitslag.
Yupquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:30 schreef Lunel het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je stream. Komt Rico en Badr ook op deze want ik ben een beetje in de war.
Hallo Kopsterkquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:30 schreef Kopsterk het volgende:
Wanneer begint dat fucking gevecht nou
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:30 schreef Pakspul het volgende:
En dan straks Rico Badr in 8 sec voorbij
Haha, als dat gebeurt ga ik ook wel lachen hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:30 schreef Pakspul het volgende:
En dan straks Rico Badr in 8 sec voorbij
Insgelijksquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo KopsterkLeuk om jou hier te treffen.
Je zou bijna gaan denken dat Kickboxers een grote muil hebben, maar een heel klein piemeltje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef Pakspul het volgende:
En Niecky zei nog dat dit het gevecht van de avond zou zijn.
als jij op de WC zit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:30 schreef Kopsterk het volgende:
Wanneer begint dat fucking gevecht nou
Dat vindt die Fransman volgens mij ook wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef Pakspul het volgende:
En Niecky zei nog dat dit het gevecht van de avond zou zijn.
nee joh, we hebben toch jackquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef genster het volgende:
Iemand die nog een engelse stream wil voor badr - rico?
http://firstrowne.eu/watc(...)en-vs-badr-hari.html
okquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:32 schreef Mothzor het volgende:
Haha nog nooit kickbocksen gekeken. Snap de ballen van de puntentelling, maar moet maandag toch mee kunnen praten bij het koffieapparaat
Rot toch op manquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Daarom won Mayweather ook weer van Pac door dat verdedigen(krijg je dus punten voor)
wat een sport ook weer dit
Nou iddquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die Rico heeft ff een strip pillen naar binnen gewerkt
misschien doet ie het nu wel in zn broek!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
twitter:MerlijnPassier twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 23:32:45Holzken verliest.... #UFC reageer retweet
Nu 2 roidmonkeys tegen elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rot toch op man
Die neger overduidelijk gewonnen
Bij mij zo ook in de wc tussen de wc-rol en drollemansquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:33 schreef polderturk het volgende:
Op RTL7 zo ook een goede zwaargewicht bokswedstrijd, Whyte vs Chisora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |