quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:41 schreef RipCity het volgende:
Nou die ziggo dude zet ook zijn geld in op Verhoeven. Zit je goed mee Nattekat!
Bij UFC betalen ze daar 2000 gewoon voor voor helemaal boveninquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:41 schreef Pakspul het volgende:
Check dat publiek op een plek zitten waar ze echt Jack shit zien....
Ha Mortie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoop je ook dat badr kapot gemaakt wordt
dan maar mooi thuis, hd en goed in beeld. Bier is hier ook goedkoper.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij UFC betalen ze daar 2000 gewoon voor voor helemaal bovenin
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef skysherrif het volgende:
is het soms beter om een buikje te hebben dan vooral spieren in boksen?
nee echt boeiend is het ook niet allemaalquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha Mortie.
Compleet eigenlijk.
Maar als het niet zo is treur ik ook niet.
Nee maar veel spiermassa is ook een nadeel. Kost enorm veel energie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Ja, doet minder pijn als je er een klap/trap op krijgt, het vet vangt veel op.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Het is geen dartenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Jij bent toch personal trainert?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer anders konden we zo instappen
ja, want kussens absorberenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:41 schreef Razor21 het volgende:
Waarom moet ik bij Londt aan die honten van Ik Vertrek denken.
Ik denk net zoveel als jij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef tjaptjoep het volgende:
Londt heeft veel aderen lopen door zijn lichaam.
Ik volgde Badr Hari z'n carrière al lang voordat het hip werd bij al die mocro's.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee echt boeiend is het ook niet allemaal
Toch zie je dat veel goeie boksers zeker niet afgetrained zijn.quote:
Was een grapje, ik ben super rippedquote:
Cool story broquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik volgde Badr Hari z'n carrière al lang voordat het hip werd bij al die mocro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |