Da's mooi. Ik woon in de buurt van een Metro-station, 5 minuten lopen ongeveer. Ik dus wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik woon in een nette buurt. Niks gehoord
Dat is maar een act ik ben gek op de feestdagenquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van Kerst, maar even kijken hoe ik dat ga doen
Ja allemaal! Alle rassen, allemaal hetzelfde. Net als vrouwen, allemaal hoeren! Vooral die hier posten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is ie mooier
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja allemaal! Alle rassen, allemaal hetzelfde. Net als vrouwen, allemaal hoeren! Vooral die hier posten!
Leuke boom hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:06 schreef HPLC het volgende:
Iedereen helemaal sprakeloos natuurlijk. Begrjipelijk
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is ie mooier![]()
Wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is ie mooier![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik vind dat altijd maar lelijke slingers. Voor de rest leuk boompje
Bedanktquote:
Nee jij dan met je hallootjes en je mongolische kerstboom zakkenwasserquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heb je echt al 8 keer gepost deze week
Niet gelezenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij dan met je hallootjes en je mongolische kerstboom zakkenwasser
Kijk jongens de Grinch is gearriveerdquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij dan met je hallootjes en je mongolische kerstboom zakkenwasser
Ik doe het innerlijk, jij het uiterlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk jongens de Grinch is gearriveerd
godtievus wat een kutboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is ie mooier
Zeker omdat je je kale kop ziet weerkaatsen in de ballenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godtievus wat een kutboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |