Kan, hoeft niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen speakers beter klinken als ze verder uit elkaar staan?![]()
quote:
Hmm dan denk ik het wel.quote:
haha zie deze man caren dat hij niet caret omdat hij denkt dat ik niet carequote:Op zaterdag 10 december 2016 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mag best hoor, je denkt tcoh godverdomme niet dat mij het wat uitmaakt of er een streepje doorheen komt
Alleen stoned is het ook wel lekker liedje hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze is lkkr met pilletje en/of mind-bending troep op
Nog weinig last van, gelukkig (voor mijn kat).quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:40 schreef Kurovski het volgende:
Hoe zit het bij jullie met vuurwerk? Ik hoor hier 's avonds sinds een dag of 3.
Als je high on life bent ook echt wel hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen stoned is het ook wel lekker liedje hoor.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je high on life bent ook echt wel hoor.
Ik heb geen middelen nodig om van het leven te genieten.
Katten vinden het minder ja. Die kijken je dan ook zo verschrikt aan. Honden kunnen er beter tegen denk'. Ze kijken je aan als 'baas', 'Loop maar door vriend.' en dan vertrouwen ze het.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog weinig last van, gelukkig (voor mijn kat).
Ik woon in een nette buurt. Niks gehoordquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:40 schreef Kurovski het volgende:
Die heb je echt al 8 keer gepost deze weekquote:
Oh ja alle honden zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Katten vinden het minder ja. Die kijken je dan ook zo verschrikt aan. Honden kunnen er beter tegen denk'. Ze kijken je aan als 'baas', 'Loop maar door vriend.' en dan vertrouwen ze het.
Boeit me niks.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heb je echt al 8 keer gepost deze week
Picsquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
Nou Kerstboom staat, dat is ook weer achter de rug
Dat is al sinds mensenheugenisquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:40 schreef Kurovski het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |