Hoeveel nominaties heb ik? Dan overweeg ik het.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: KLB / KLB verkiezingen 2016 - de finaleronde!
0.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel nominaties heb ik? Dan overweeg ik het.
gedwongen euthanasie zit er niet tussen, dus ik gok 0quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel nominaties heb ik? Dan overweeg ik het.
Ja ik ook. Kom daar gelukkig niet vaak want veeg standaard ook hamlapjes over het halal vlees, als ik dan ook producten moet gaan schuiven dan ben ik 3 uur boodschappen aan het doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd als ik bij een AH in Amsterdam ben verschuif ik alle producten waar ik langs loop
naast louter kutposts?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ha hebben ck en ik toch iets gemeen
Heb TR gezet op je FBpost nuquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gedwongen euthanasie zit er niet tussen, dus ik gok 0
Ja daar heb je veel mee gemeen, om te beginnen zijn jullie allebei kutusers.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde vk ipv ck typen
Leeft fienillekwark nog?
Laat maar dan.quote:
En kwaliteit en intelligentie en knapheid want CK lijkt op die ene ryan goslingquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
naast louter kutposts?
MADJELLYquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daar heb je veel mee gemeen, om te beginnen zijn jullie allebei kutusers.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Rico gaat knockout in de eerste ronde
Lekker etnisch profileren zoals je nu ook al doet naast het kontneuken in de kazerne.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:35 schreef jamesdeen het volgende:
Als ik later groot ben wil ik politieagent worden
Dus je lijkt op een homo,leuk voor jequote:Op zaterdag 10 december 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En kwaliteit en intelligentie en knapheid want CK lijkt op die ene ryan gosling
Klopt, zo veel mogelijk mensen viesmad maken wordt mijn doelquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker etnisch profileren zoals je nu ook al doet naast het kontneuken in de kazerne.
Ik zie je in het livetopicquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh dan is PSV al af. Ik kijk.
(En Rico wint)
echtquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga ook niet kijken, heb geen Ziggo waar ik nu ben en ga liever gamen of zo, virtueel geweld mag nog wel.
Ja echt waarquote:
ikke ook nie, zet livestreampie op togquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga ook niet kijken, heb geen Ziggo waar ik nu ben en ga liever gamen of zo, virtueel geweld mag nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |