Haar KLB stijl bevalt mij wel. Gewoon in your face en het kunnen onderbouwen met foto'squote:Op zaterdag 10 december 2016 21:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Poes en ik het in principe goed met elkaar zouden moeten kunnen vinden..
Zo zie je maar weer dat mannen van het sterke geslacht zijn.. Kan mij verrotten of je spijkerboekje maat 34 of 38 is.. Gewoon bier drinken, toch..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hahahaa, als vrouwen kibbelen houd ik me daar maar lekker buiten, anders heb ik straks zelf nog hoofdpijn..
Mijn idee, ik neem er nog één..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mannen van het sterke geslacht zijn.. Kan mij verrotten of je spijkerboekje maat 34 of 38 is.. Gewoon bier drinken, toch..
Waar zoek ik naar, speurneus?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:55 schreef Befbekje het volgende:
R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic #2
Nou ja.. Het is wel duidelijk hoe de vork in de steel zit.. Dit topic kan op slot, modje.. Kom er maar in..
Ik dacht dat jij mijn vriend was..quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar zoek ik naar, speurneus?
Wij zijn bro's voor het leven, maar ik had de verwachting dat er wat juicy teksten tussen stonden alleen heb geen zin om al die berichten te doorlopen. Dat is meer iets voor het GGZquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn vriend was....
Oh.. Neuh.. Wellicht een paar.. Maar een paar van de dames aldaar slikken Fluoxetine.. Dat krijg je niet bij een griepje..quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij zijn bro's voor het leven, maar ik had de verwachting dat er wat juicy teksten tussen stonden alleen heb geen zin om al die berichten te doorlopen. Dat is meer iets voor het GGZ
Klopt, alleen als je psychisch gestoord bent zoals m'n vriendinnetje Pos. (En ik slik het niet!)quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oh.. Neuh.. Wellicht een paar.. Maar een paar van de dames aldaar slikken Fluoxetine.. Dat krijg je niet bij een griepje..
Ik ken er een paar die het slikken voor het stabiliseren van hun ergste ADHD-oprispingen.. Dan zou ik niet per se psychisch gestoord willen noemen..quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Klopt, alleen als je psychisch gestoord bent zoals m'n vriendinnetje Pos. (En ik slik het niet!)
Het grote voordeel voor vrouwen is dat ze alleen maar een gewillige punani nodig hebben om toch wat te maken van hun levenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oh.. Neuh.. Wellicht een paar.. Maar een paar van de dames aldaar slikken Fluoxetine.. Dat krijg je niet bij een griepje..
Het grappige is dat het juist andersom is. Zij mag mij niet, ik haar wel hoor. Ik vind alleen de uitwerking van zo poeslief tegen haar doen, wetend dat het haar irriteert, geniaal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
We weten het nou wel hoor TS, dat je Poesopstokje niet mag. Dat hoef je niet honderd keer te herhalen.
Derhalve TR gemacht.
Je vorige reactie zegt heel wat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het grappige is dat het juist andersom is. Zij mag mij niet, ik haar wel hoor. Ik vind alleen de uitwerking van zo poeslief tegen haar doen, wetend dat het haar irriteert, geniaal.
Kusje voor Poesopstokje.
Klopt, het zit niet goed tussen ons: zij haat me.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je vorige reactie zegt heel wat anders.
En ik heb je vaak genoeg gezien met dat soort opmerkingen tegenover haar, dus ga mij niet wijsmaken dat het allemaal wel goed zit tussen jullie. Want dat is gewoon niet zo.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Klopt, alleen als je psychisch gestoord bent zoals m'n vriendinnetje Pos. (En ik slik het niet!)
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Klopt, het zit niet goed tussen ons: zij haat me.Ik haar niet.
En dus mag ik haar nietquote:
Intens triest.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het grappige is dat het juist andersom is. Zij mag mij niet, ik haar wel hoor. Ik vind alleen de uitwerking van zo poeslief tegen haar doen, wetend dat het haar irriteert, geniaal.
Kusje voor Poesopstokje.
Ik ben niet bevriend met jou, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ha daar hebben we mijn andere goede vriend ook.
Grappenmaker ben je ook hé.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben niet bevriend met jou, dus geen idee waar je het over hebt.
Je hebt wel een flinke plaat voor je kop geloof ik hé..quote:
Het niet inzien dat ik een grapje maak.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:41 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Je hebt wel een flinke plaat voor je kop geloof ik hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |