En koppig en intelligent. Dat is dan wel weer mooi. Mannetjes worden overigens doorgaans gecastreerd, dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bed?
[..]
Ezels zijn best aardig, maar wel echt tering lelijk. wat dat betreft heb je er een hele goede kijk op Hans.
Nee in mijn hoofd..quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bed?
[..]
Ezels zijn best aardig, maar wel echt tering lelijk. wat dat betreft heb je er een hele goede kijk op Hans.
Nou ja, in dat eerste herken ik me niet echt en in het tweede ook niet. Het derde zou op zich geen ramp zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En koppig en intelligent. Dat is dan wel weer mooi. Mannetjes worden overigens doorgaans gecastreerd, dat is dan weer minder.
Had jij ook kunnen doen, maar dat zijn keuzes die men maaktquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Ik ben eventjes weg. Fijne kertstdagen en aangezien ik jullie niet meer spreek, gelukkig nieuwjaar alvast. Beste wensen Gr Gr'.
Nee, ik zal het moeten overleven. Al zal ik er wel aan denken op eerste kerstdag dat jij gezellig met vrienden zit gezellig te doen.
Dan had HPLC het toch bij het juiste eind.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, in dat eerste herken ik me niet echt en in het tweede ook niet. Het derde zou op zich geen ramp zijn.
Pasten ze dat maar toe op mensenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En koppig en intelligent. Dat is dan wel weer mooi. Mannetjes worden overigens doorgaans gecastreerd, dat is dan weer minder.
Ja, maar dat staat er los vanquote:
Ghehequote:Op zaterdag 10 december 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn ouders hebben er echt een
syndroom vast welquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:49 schreef madeliefff het volgende:
net kokosschuimpjes gemaaktwie wil me aanraken?
Dat is helemaal waar. Maar ja, wie weet valt het mee. En anders verstop ik me ergens in een roze kerstboom.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had jij ook kunnen doen, maar dat zijn keuzes die men maakt
Voor sommigen zou het geen slecht idee zijn nee. Maar oh ja, het is bijna kerst, daar hoort dat niet bij. Alhoewel, misschien kan ik die dingen gourmetten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pasten ze dat maar toe op mensen
Wie ben ik?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n kerststalletje staan hier en vernoem de figuren van dat stalletje naar FOK!kers hier. Jij bent elk jaar de ezel
dus je fantaseert over mequote:Op zaterdag 10 december 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe
Jij bent trouwens Maria en jij rijdt altijd lekker op Toto
Misschien kan ik hem beter weghalen. Straks spot je hem echt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar ja, wie weet valt het mee. En anders verstop ik me ergens in een roze kerstboom.
Ik ga jullie overigens eventjes verlaten.
Nee, dat denk ik gewoon zelfquote:
dikquote:
johquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:53 schreef Willoow het volgende:
Trouwens, iedereen heeft toch stemmen in z'n hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |