Ach beter dan tweede kerstdag naar de Ikea, zoals half Nederlandquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tot na Oud en Nieuw. Het komt hier langzaam binnendruppelen. Australische familie van mijn moeder en Canadese van mijn vrouw. Hoe ik er af en toe over denk, dat weet je.
Eerste Kerstdag heb ik een bepaald restaurant geboekt, tweede Kerstdag (ja, echt vreselijk, maar dat vinden mensen leuk en willen ze gedaan hebben) moet ik de gourmeggeddon overleven. Dus jij hebt een betere kerst dan ik.
Dat is waar, je hebt een lichtpuntje gevonden, geheel in stramien met deze feestdagen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach beter dan tweede kerstdag naar de Ikea, zoals half Nederland
hahah prachtig ditquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tot na Oud en Nieuw. Het komt hier langzaam binnendruppelen. Australische familie van mijn moeder en Canadese van mijn vrouw. Hoe ik er af en toe over denk, dat weet je.
Eerste Kerstdag heb ik een bepaald restaurant geboekt, tweede Kerstdag (ja, echt vreselijk, maar dat vinden mensen leuk en willen ze gedaan hebben) moet ik de gourmeggeddon overleven. Dus jij hebt een betere kerst dan ik.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
laat maar staanquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, jammer. Had gehoopt dat ik mijn nominatie in kon trekken.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach beter dan tweede kerstdag naar de Ikea, zoals half Nederland
Ik zou graag willen, maar het valt denk ik op als ik ineens onvindbaar ben.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Je mag ook bij mij komen hoor, is wel leuker.
Laat je briefje achterquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar het valt denk ik op als ik ineens onvindbaar ben.
Ook al zo verzuurtquote:
Ik ben gewoon in mijn happy placequote:
Ik heb altijd zo'n kerststalletje staan hier en vernoem de figuren van dat stalletje naar FOK!kers hier. Jij bent elk jaar de ezelquote:
Je bed?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in mijn happy place
Ezels zijn best aardig, maar wel echt tering lelijk. wat dat betreft heb je er een hele goede kijk op Hans.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n kerststalletje staan hier en vernoem de figuren van dat stalletje naar FOK!kers hier. Jij bent elk jaar de ezel
'Ik ben eventjes weg. Fijne kertstdagen en aangezien ik jullie niet meer spreek, gelukkig nieuwjaar alvast. Beste wensen Gr Gr'.quote:
Nou nouquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bed?
[..]
Ezels zijn best aardig, maar wel echt tering lelijk. wat dat betreft heb je er een hele goede kijk op Hans.
mijn ouders hebben er echt eenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n kerststalletje staan hier en vernoem de figuren van dat stalletje naar FOK!kers hier. Jij bent elk jaar de ezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |