Gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Naar hun. Ga altijd naar een vriendin haar ouders (die ik ken van de middelbare, en toen woonde ik daar praktisch )
opaquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik om 12 uur weer zit te knikkebollen achter mijn laptop
winter? korte dagen korte leefquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, de laatste weken best wel. Ik vraag me af waarom
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
GezelligLeuke mensen zijn die ouders dus ook?
En tweede kerstdag broer?
Come back frassquote:
Ja, TR-topic. Dan lees ik altijd de hele meuk terug voor context en dergelijke. Toen kwam ik dat tegen ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jadie kan je er prima bij hebben.
Ja, heb je teruggelezen ofzo?
En jij Frank? Alle 3 de dagen met je tokkie familie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, TR-topic. Dan lees ik altijd de hele meuk terug voor context en dergelijke. Toen kwam ik dat tegen ja.
haha ben benieuwd wat voor beeld dat geeft van mensen als je ze zo achteraf terugleestquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, TR-topic. Dan lees ik altijd de hele meuk terug voor context en dergelijke. Toen kwam ik dat tegen ja.
Tot na Oud en Nieuw. Het komt hier langzaam binnendruppelen. Australische familie van mijn moeder en Canadese van mijn vrouw. Hoe ik er af en toe over denk, dat weet je.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
En jij Frank? Alle 3 de dagen met je tokkie familie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |