Ik ga niet bij iedereen uitzoeken wat ze willen hoor.. pffquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat consumptieve, zo van nou mooi, maar is eigenlijk prullaria. Iemand moet er ook echt wat aan hebben.
Kan niet echt maken zonder cadeau aan te komen :squote:Op zaterdag 10 december 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat toch om dat je samen bent ipv de cadeaus...
Nee snap ik, maar ik til er niet zo zwaar aan als het iets simpels isquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan niet echt maken zonder cadeau aan te komen :s
Ohnee absoluut. Heb ook nooit iemand zien ragen om een cadeauquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik til er niet zo zwaar aan als het iets simpels is
Een roze kerstboom, het is wat anders. Wel op het balkon zodat iedereen kan meegenietenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, heb ik gehad omdat ik zei dat ik niks had. En toen moest er een kerstboom komen, ik zei dat ie dan wel roze moest zijn. Dusja.
Vind ik srs wel leukAlleen ben ik zelf te lui dat allemaal neer te zetten
gezellig tochquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een roze kerstboom, het is wat anders. Wel op het balkon zodat iedereen kan meegenieten.
Ik stiekem ook wel hoor. Maar ik heb vooral een hekel aan alles weer opbergen. Maar dit soort ellende zit ik in
.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar ik heb altijd zo'n gruwelijke hekel aan januari en alles weer opruimen. Vind dat zo'n vreselijk ongezellig gebeuren.quote:
Meer zodat ik het niet hoef te zienquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een roze kerstboom, het is wat anders. Wel op het balkon zodat iedereen kan meegenieten.
Ik stiekem ook wel hoor. Maar ik heb vooral een hekel aan alles weer opbergen. Maar dit soort ellende zit ik in
.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meer zodat ik het niet hoef te zien
Ah tof, geeft misschien jouw huis een wat gezelligere uitstraling.
Die man is toch ook doodgeknald? Net als de meeste rappers btwquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:13 schreef Drug het volgende:
illmatic is te goed man
de wereld kan niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nas is ghetto survivorquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die man is toch ook doodgeknald? Net als de meeste rappers btw
gewoon heel laat gaan slapenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:19 schreef HPLC het volgende:
Hm, als je 11 uur uit bed rolt, dan is de dag wel erg snel om
Naar hun. Ga altijd naar een vriendin haar ouders (die ik ken van de middelbare, en toen woonde ik daar praktisch )quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
De mensen maken het uiteindelijk, versiering is maar versiering. Ga jij naar vrienden op eerste Kerstdag of komen ze naar jou?
Mmm. Ik vind Idir beter.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:19 schreef Drug het volgende:
broken glass in the hallway
blood stained floors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |