Ik vind de gemiddelde serranoham bij lange na niet zo lekker als gewoon een lekkere rauwe ham van de slager.quote:
Ik ben verwend met de echte spaanse, en dat vind ik toch wel één van de betere borrelhapjes.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde serranoham bij lange na niet zo lekker als gewoon een lekkere rauwe ham van de slager.
Klopt, tegenwoordig gebruiken ze er zelfs protheses voor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:36 schreef derLudolf het volgende:
In principe mag elke achterham beenham worden genoemd. Er hoeft geen been in te zitten.
Als het vlees maar goed smaakt zal het me ook een zorg zijn eerlijk gezegd. De slager hier verkoopt ook beenham waar duidelijk een ijzeren buisje het bot was. Maar goed, is heerlijke ham, dus boeiuh.quote:Op zondag 11 december 2016 11:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig gebruiken ze er zelfs protheses voor.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Warme beenham met honing-mosterdsaus.
Je snapt dat die cosmetische ingrepen niets voor de smaak doen en het product alleen maar duurder maken?quote:Op zondag 11 december 2016 11:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het vlees maar goed smaakt zal het me ook een zorg zijn eerlijk gezegd. De slager hier verkoopt ook beenham waar duidelijk een ijzeren buisje het bot was. Maar goed, is heerlijke ham, dus boeiuh.
Stuk beter dan margarinehamquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |