Feyenoord deed zich wel iets tekort, maar was een stuk minder erg dan die 0-1 overwinning van ons paar jaar terug (met die goal van v. Rhijn). Die was echt heel smerig en onterecht. Bij deze vond ik het gezien de tweede helft nog wel meevallen, en het is ook altijd maar de vraag of het verdiend is. Het is geen jurysport, die kansen moet je dan gewoon maken. Dat is kwaliteit.quote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
K zit mobiel dus geen statistieken, volgens mij was het algemene beeld dat Feyenoord zich tekort had gedaan. Wat verder gelul is waar je niks voor koopt.
Nou gisteren ging het eigenlijk pas mis NA de wissels bij Ajax, dat verraste me wel.
Misschien is dat tweede elftal of B elftal in essentie wel beter dan hetgeen Bosz als a-selectie voor ogen heeft
Waarom je niet committeren aan serieus iets.quote:Op zondag 11 december 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het ook, maar je zal toch moeten he
Daarom, en zeker als het met internetdaten is. Dan eerst geforceerd met elkaar praten op de app en interesse tonen en dan op die date weer de hele tijd praten en interesse faken pff.quote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daten lijkt me pijnlijk vermoeiend.
Zou daar sowieso geen zin in hebben
als je het zo geforceerd wel of niet doet lijkt mij het inderdaad best vermoeiendquote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daten lijkt me pijnlijk vermoeiend.
Zou daar sowieso geen zin in hebben
hoe vind je dan de warequote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom je niet committeren aan serieus iets.
Alsof je in een feestcafé via Tinder de ware ooit zal vinden lol
dat laatste gebeurt echt zeer zeldenquote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, en zeker als het met internetdaten is. Dan eerst geforceerd met elkaar praten op de app en interesse tonen en dan op die date weer de hele tijd praten en interesse faken pff.
Je kan beter via via iemand leren kennen denk ik.
Dat is alleen leuk als je het leuk vind mensen te leren kennen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je het zo geforceerd wel of niet doet lijkt mij het inderdaad best vermoeiend
daten is best leuk
komt omdat jij al sinds je 15e bent vastgeroestquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je het leuk vind mensen te leren kennen.
Daar zou ik al afhaken.
madame_paonquote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja missmessy of knetterkrankjorum ofzo
En omdat ik geen bijzonder sympathiek persoon ben.quote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat jij al sinds je 15e bent vastgeroest
Wel in mijn geval jaquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat laatste gebeurt echt zeer zelden
Lol leuke OPquote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen?
Ik doe niet meer aan dateleef, Tinder al maanden niet meer en heb echt geen energie in die onzin. Lokale_Notabele had nog een goed KLB topic eroverKLB / Dates
pvv stemmen nuquote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
ik ging net naar beneden en mijn fiets is dus gejat
Door een goed bureau passende matches te laten zoeken en dan iets ondernemen waarbij je de ander echt leert kennen.quote:
Lokale_Notabele heeft altijd wel leuke teksten vind ik.quote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lol leuke OP
Verrassend, want KLB is echt aids tegenwoordig
Wie steelt er nou een kinderfietsjequote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
ik ging net naar beneden en mijn fiets is dus gejat
Ik ook niet, totaal geen behoefte aan. De meeste mensen zijn totaal niet boeiendquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ontmoet nooit nieuwe mensen eigenlijk
Ik ken hem niet zo goed eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lokale_Notabele heeft altijd wel leuke teksten vind ik.
Vooral in zijn tijd dat hij Wim Kieft imiteerde op het forum
nee bedanktquote:
Veel domme wijven ook vooralquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Op tinder vooral veel hoeren
Kan dat niet serieus nemen
Soms wel leuk voor je ego.
nu doe je alsof het een keuze is. Maar srs waar moet je op onze leeftijd nieuwe mensen leren kennenquote:Op zondag 11 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, totaal geen behoefte aan. De meeste mensen zijn totaal niet boeiend
etsuquote:Op zondag 11 december 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee bedankt
wie was die dove gast hier die wel eens lastig was gevallen in een tram door wat mocros en daarom pvv stemde?
Ik ook niet, maar ken hem vooral van het VI topic. En hij post ook wel eens in het Feyenoord topic volgens mij, al kijk ik daar niet altijd.quote:
Zat plekkenquote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu doe je alsof het een keuze is. Maar srs waar moet je op onze leeftijd nieuwe mensen leren kennen
In de kroeg of club, bij studentenvereniging of andere verenigingen ofzo.quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu doe je alsof het een keuze is. Maar srs waar moet je op onze leeftijd nieuwe mensen leren kennen
met studie?quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zat plekken
Zelfs ik leer nieuwe mensen kennen
piratenquote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat ik ga stemmen
Moet even actueel stemwijzertje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |