Heb beetje het gevoel dat hij pispaaltje is achter de schermen. Gasten als Don en zo m fileren van tijd tot tijdquote:
Don is bijna nooit op FOK! joh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb beetje het gevoel dat hij pispaaltje is achter de schermen. Gasten als Don en zo m fileren van tijd tot tijd
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich storen aan iets op FOK!.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don is bijna nooit op FOK! joh.
Denk dat hij zich vooral stoort aan de verzameling intens debiele trolls in VBL die elke keer hetzelfde riedeltje afdraaien.
Mikeygodquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Ah dankzij Stijn weet ik weer dat Mikey over me heeft lopen lullen![]()
Compleet van het padje af die jongen
Als moderator voel je je misschien meer verplicht omdat je het moet opruimen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich storen aan iets op FOK!.
Dan klik je het toch weg.
zo werkt het ook aan je ergeren op FOK!twitter:tylerthecreator twitterde op maandag 31-12-2012 om 09:56:46Hahahahahahahaha How The Fuck Is Cyber Bullying Real Hahahaha Nigga Just Walk Away From The Screen Like Nigga Close Your Eyes Haha reageer retweet
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mikeygod![]()
![]()
Die houdt ook wel van een borreltje op zijn tijd.
daarvan val ik niet in slaapquote:
Moet hij naar geen moderator worden toch.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don is bijna nooit op FOK! joh.
Denk dat hij zich vooral stoort aan de verzameling intens debiele trolls in VBL die elke keer hetzelfde riedeltje afdraaien.
daarvan ook nietquote:
Hahaha wat een haatquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?![]()
Die brengt de psychische stoornis wel echt naar een heel ander niveau
Bijdrage geleverdquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?![]()
Die brengt de psychische stoornis wel echt naar een heel ander niveau
Kan een tijdje duren voor het echt heel erg irritant begint te wordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet hij naar geen moderator worden toch.
Met gasten als Sunrise,PSVCL weet hij wat hem te wachten staat
Naar eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom hij zo boos deed net, in VBL kut ik nooit . Hooguit in de slowchat soms .
Was ook geen gevaarlijke hond ook.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:50 schreef supersof het volgende:
Wat een rot bijdrage elan. Inso's hond is onlangs overleden
benen doen pijn pffquote:
Tja 12 uur per dag FOK!en en daarnaast modereren werkt ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan een tijdje duren voor het echt heel erg irritant begint te worden
Don heeft daarnaast ook een bedrijf wat hij moet runnen, is wel iets belangrijker dan wat debielen op internet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja 12 uur per dag FOK!en en daarnaast modereren werkt ook niet.
Zoals je terecht opmerkte komt Don zo nu en dan even kijken, constant dat gezeik maakt je oververmoeid
Daar kan je mij altijd voor wakker maken jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bammetje pindakaas met hagelslag
Ga gelijk kaarsje branden, ben slecht in vorm weer maat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ook geen gevaarlijke hond ook.
Heb mijn nachtelijke tosti niet gehad, maar dat is ook altijd primaquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je mij altijd voor wakker maken ja
Precies.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don heeft daarnaast ook een bedrijf wat hij moet runnen, is wel iets belangrijker dan wat debielen op internet.
KingRoland is er ook maar af en toe en maakt alleen schijtlollige opmerkingenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Maar daardoor kom je er wel los van.
Stijn is volgens mij de enige moderator die bij wijze van spreken de hele dag online is.
Hopelijk beter dan die tostis van de Broodzaak, die zijn wel erg matigquote:
schoot me gewoon even te binnen toen je tosti zeiquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit hier in Bussum ook.
Nogal overrated hoor sof
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan die tostis van de Broodzaak, die zijn wel erg matig
Ik eet vaak club sandwich in airline lounges.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzo
Helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet vaak club sandwich in airline lounges.
Soms wel lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:58 schreef Elan het volgende:
Eet helemaal geen brood. Walgelijke carbs
Ik eet daar soms pistolet met ei en bacon, die zijn nog wel lekker. Verder is het vooral te duurquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzo
Train je nog actiefquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel lekker.
Eet een keer per week 2 sneetjes.
Af en toe een bammetje is primaquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:58 schreef Elan het volgende:
Eet helemaal geen brood. Walgelijke carbs
Ja, gewoon zoals altijd elke ochtend.quote:
Broodje gezondquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet daar soms pistolet met ei en bacon, die zijn nog wel lekker. Verder is het vooral te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |