Oké, iets uitgebreider dan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is niet waar, je leest nepnieuws
Hugo Boss kleding.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Miele wasmachine, Porsche wagens, Krupp staal, Bayer Zyklon B, Siemens gaskamers, etc...
Die SS'ers hadden wel gevoel voor kwaliteit.
Eigen volk eerst, precies, dat kan wilders ook niet letterlijk zeggen, hij is natuurlijk zelf ook niet eigen volk maar een vieze mix van onzuivere rassen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké, iets uitgebreider dan.
"Wij schaffen, zodra we de mogelijkheid en de macht hebben, de multiculturele samenleving af"; daarnaast werden door hem tijdens demonstraties verkiezingsleuzen gebezigd als "Vol = Vol" en "Eigen Volk Eerst". Deze en andere uitspraken leidden tot veroordelingen door de rechterlijke macht wegens het aanzetten tot rassenhaat en discriminatie.
goh hou deze eens bij de andere grafiek, wat gek allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Heel het CBS is racistisch.
[ afbeelding ]
1 tonnetje maar.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:19 schreef matthijst het volgende:
2 ton per jaar, kan ie die bulten niet ff van zn kop laten snijden?
Ah, maar hij zit altijd binnen zegt ie, dus geeft weinig uit.quote:
Ze zijn hier niet beter, verse berglucht maakt ze niet blij...quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
goh hou deze eens bij de andere grafiek, wat gek allemaal
Gedoogconstructie 2.0quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:21 schreef matthijst het volgende:
Dus, Geertje 40 zetels straks, wat krijgen we in godsnaam voor kabinet?
Neem aan dat niemand met 'm wil regeren?
VVD heeft niet definitief nee gezegd dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:21 schreef matthijst het volgende:
Gewoon VVD/CDA/D66quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:21 schreef matthijst het volgende:
Rutte wil het liefst regeren, die likt zijn gebleekte anus wel.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
VVD heeft niet definitief nee gezegd dacht ik.
doel meer op sociaal economische factorenquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze zijn hier niet beter, verse berglucht maakt ze niet blij...
[ afbeelding ]
Ik verdenk Joezi ervan dat hij ook een Somaliër is.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Heel het CBS is racistisch.
[ afbeelding ]
Niet meer zeiken op Samzoom met zijn vleespet.quote:
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Rutte wil het liefst regeren, die likt zijn gebleekte anus wel.
Kip-Ei.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
doel meer op sociaal economische factoren
Ha die specu, wanneer mag ik weer in NWS?quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verdenk Joezi ervan dat hij ook een Somaliër is.
Niks mis met dat arbeiderskloffiequote:Op vrijdag 9 december 2016 23:23 schreef Martinello het volgende:
Spekman zag er vandaag weer gesoigneerd uit zoals gewoonlijk.
Stel Wilders wordt de grootste (ik denk dat de VVD de grootste wordt, die gooien er gewoon wat PVV-retoriek in).quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Rutte wil het liefst regeren, die likt zijn gebleekte anus wel.
Heb geen mail gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die specu, wanneer mag ik weer in NWS?
Dat is wel zijn deftigste fleece.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:23 schreef Martinello het volgende:
Spekman zag er vandaag weer gesoigneerd uit zoals gewoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |