Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Gewoon de Carnaval van de Efteling even opzetten, opgelost!quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:05 schreef iBenny het volgende:
Top... Heb ik weer het hele weekend Damn! I think I Love You in mijn kop
ja vooral dat al die streepjes en uitroepteken zo lekker aan elkaar hangenquote:
Vreet die alleen eucalyptus?quote:
Ik vind het ook best oke!quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is de beste battle van de avond. De enige goede eigenlijk.
De zus van die andere hamsterdance-presentatrice, Liekequote:Op vrijdag 9 december 2016 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Welke idioot heeft deze 2 door de styling getrokken?
Rachel klinkt wel prima
GMTAquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Rachel heeft haar tieten bijna op de knieën hangen
Soort Ti Ta tovenaar.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Dat nephaar, die rok, alsof ze in de verkleedkist op zolder is gedoken.
Lekker vrij hangend ala Chantal Janzen. Die heeft ook nooit een fatsoenlijke beha.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Rachel heeft haar tieten bijna op de knieën hangen
Ze waren bij Carlo afgelopen zondag .quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de Carnaval van de Efteling even opzetten, opgelost!
niet negatief over Ti Ta Tovenaar!!quote:
Rachel heeft haar tieten zoals SOABquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:07 schreef Cee het volgende:
Het doet me net zo veel als het dichtcementen van een kapot stuk asfalt.
Moet je Sanne vragenquote:
Guus is Head of Marketing & Media PSVtwitter:GuusPe twitterde op vrijdag 09-12-2016 om 22:04:52En jullie dachten dat de UEFA erg was? #afplakken #tvoh #logoverbastering #foei
reageer retweet
Hahaha ik moet lachenquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Dat nephaar, die rok, alsof ze in de verkleedkist op zolder is gedoken.
Braaf!!quote:
Alleen die jongen rechts moet van blijven, de rest is niks, imoquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:11 schreef Koen66 het volgende:
en dat rare mens met d'r tuinbroek zit er ook nog
Deon heet die. Won zelf ook een talentenjacht op SBSquote:
dat mag van mij, kijk ik toch nietquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:12 schreef iBenny het volgende:
Kut... Nu heeft Rachel weer een reden om aan Idols mee te doen ofzo
Kan je continu aan alle talentenjachten meedoen ook als carrière zien?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:12 schreef iBenny het volgende:
Kut... Nu heeft Rachel weer een reden om aan Idols mee te doen ofzo
Red ja. En die Brandy was amerikaans toch?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Deon heet die. Won zelf ook een talentenjacht op SBS
Kwam toen in de groep Red, samen met Brandy en zo'n andere chick.
Fixedquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:13 schreef vencodark het volgende:
Masmeijer komt alleen door omdat papa drugsgeld heeft toegeschoven.
Die post alleen tijdens kantoortijden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:14 schreef ato het volgende:
[..]
Slaapt the voice die fan is van Charlotte?
Seer Open Asfalt Betonquote:
seer open asfalt.quote:
Oh, is het er zo een.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die post alleen tijdens kantoortijden.
Dat tongzoent moeilijkquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sydney is eigenlijk de leukste van de drie. Zolang ze dr mond maar houdt
Shiny pokemonquote:
Is die al vrij?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:19 schreef iBenny het volgende:
*keek op de Facebook van Sydney
...
*afgehaakt
Linkje aubquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:19 schreef iBenny het volgende:
*keek op de Facebook van Sydney
...
*afgehaakt
RTL betaalt de borg en regelt een soap rondom hemquote:
Hij moest toch voor de rechtszaak? Hij is vrij op voorwaarden dacht ik..quote:
Komt die soap ook op 4 dan, nee toch?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
RTL betaalt de borg en regelt een soap rondom hem
Geen idee, eigenlijk. Series kijk ik op HBO en Netflix, nooit via zendersquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt die soap ook op 4 dan, nee toch?
neee het gaat om het einde.... dat is vrolijkquote:
arm egeltjequote:
Gielquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zangeres komt uit Giels talentenjacht, toch?
Ja dus... Naomi Snellquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zangeres komt uit Giels talentenjacht, toch?
Zou raar zijn als ie er als vader niet was.quote:
Visser?quote:
nee Bert Visscher nietquote:
Met kapotte broekquote:
Hij heeft misschien andere beslommeringen, in het circuitquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ie er als vader niet was.
dat wel idd.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:29 schreef Guanabana het volgende:
ik vind Charlotte echt heel..... ordi. Die oorbellen, dat strakke haar, dat bitcherige bekkie. Nee kan daar niks mee.
Ze is doorbitch geweest waarom verbaasd me dat niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:29 schreef Guanabana het volgende:
ik vind Charlotte echt heel..... ordi. Die oorbellen, dat strakke haar, dat bitcherige bekkie. Nee kan daar niks mee.
Zijn telefoon zal wel afgetapt wordenquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij heeft misschien andere beslommeringen, in het circuit
schuldig zonder strafquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:31 schreef Cee het volgende:
Wat zegt die rechter als ze een te strakke broek aantrekt?
Niets meer, dan kun je liplezen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:31 schreef Cee het volgende:
Wat zegt die rechter als ze een te strakke broek aantrekt?
Misschien eens samen daten met Wendyquote:
Niet dus, zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat ook wel door, met alle aandacht die ze heeft gekregen
ik weet t eigenlijk niet eens in mijn lijstje. Let niet zo goed op wie ik geadopteerd had.quote:
das een snelle reactiequote:
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:34 schreef Nizno het volgende:
ow dus Emma is er weer uit volgende week?
Tjuus Peenquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:34 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, het was weer gezellig, ik ga weer
Ja, die kon iedereen wel aanquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:34 schreef ato het volgende:
Ik vind het leuk voor Emma, ondanks haar minste uitstraling en styling vond ik haar de beste.
Maar dag Adoptiekind Nils..
Wat zal The voice/fan van Charlotte balen..
tenzij Sanne sloeg voor dr eigen kandidaatquote:
Ik heb er alleen nog een in de stoel zitten, Ali moet rest van de battles met zijn fikken van die knop blijven.quote:
vooral het kapsel ookquote:
Ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Het gaat om the voice en die had Emma.
Frank lijkt er helemaal op.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:34 schreef iBenny het volgende:
Dat kapsel van Frank deed me denken aan
[ afbeelding ]
Ze moeten eigenlijk gewoon alles achter doeken doen en puur op stem gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Als het ze uitkomt kiezen ze voor 'the voice', maar als diegene dan te extreem is, te oud, etc, dan telt 'the voice' opeens niet meer
Met Waylon. Of mocht ik dat niet zeggen?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:42 schreef ato het volgende:
[..]
Frank lijkt er helemaal op.
Ps is Greys aan het daten of zo?
kloptquote:Op vrijdag 9 december 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk gewoon alles achter doeken doen en puur op stem gaan.
gewoon meer ervaring nodig, en ja ik ga definitief haar in de gaten houden, qua met het zingenquote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef ato het volgende:
Charlotte zingt aardig, maar ik was niet onder de indruk van haar stem.
Nu wel weer helemaal beter?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:43 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er weer, vorige week doodziek in bed.
Nee, maar ik verdraag de tv en mijn tablet gelukkig weer.quote:
Prima op tijd!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, net pas ingeschakeld, helemaal vergeten.![]()
Heb ik al een battle gemist?
Kijk dat scheelt weer aan vervelingquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik verdraag de tv en mijn tablet gelukkig weer.
Mooi!quote:
Hoop het niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:49 schreef Max23 het volgende:
Sanne is fan van Baggio, dus die zal wel doorgaan
Ja dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:48 schreef Guanabana het volgende:
Wat zingt die langharige slordig en onverstaanbaar. Doe mij die andere maar.
Is superleuk bij live shows. Variatie. Ik hoop echt op veel genres.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:49 schreef Guanabana het volgende:
sowieso, zo'n rockgast met een gitaar heeft toch niet zoveel bij The Voice te zoeken.
Kan, maar hij was echt niet veel beter dan Daniël hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is superleuk bij live shows. Variatie. Ik hoop echt op veel genres.
Ik denk dat die beter zong...en was zijn broer niet Dino (volgens mij vond ik die leuker).quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Baggio moet door. Want Roberto Baggio
Ik ben er netquote:
Dino jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat die beter zong...en was zijn broer niet Dino (volgens mij vond ik die leuker).
Ja!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Blij dat die irritante daniel weg is
Ik heb net teveel friet op, dus ik pas. Ik typ ook wat langzamer want last van schouder met dank aan een verkeersdeelnemer met mobieltjequote:
Bran Van 3000quote:
Sterkte met je schouder!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net teveel friet op, dus ik pas. Ik typ ook wat langzamer want last van schouder met dank aan een verkeersdeelnemer met mobieltje
Lekker kutquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net teveel friet op, dus ik pas. Ik typ ook wat langzamer want last van schouder met dank aan een verkeersdeelnemer met mobieltje
Ik denk dat ik zo sterkte met mijn oren moet ga hebbenquote:
Is er nog patat over...steek in je oren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo sterkte met mijn oren moet ga hebben
Het is friet!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is er nog patat over...steek in je oren.
Friet dan.quote:
Amerikanen weten net van het bestaan van Amsterdam want drugsquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Winnen hier zal het doorbreken daar een stuk makkelijker maken... yeah right
Phew!quote:
Next to me 1000 keerquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje wat kan anderhalve minuut lang duren he mensen?
Inderdaad het lijkt eindeloos te duren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou nou kijk nog liever reclamequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kijkt Bellator op Spike?quote:
Heb het gemist, zo te zien niks gemist!quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou nou kijk nog liever reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |